smart urban stage Brussels | DROME # 18 new issue - Dinner party | 11.12.2010

smart urban stage Brussels | DROME # 18 new issue - Dinner party | 11.12.2010::: Forever Young in the City of the Future::: Dinner partyan unpredictable toast to DROME # 18 - childhood feat. an artistic video screening and a live set from ØKAPI (Rome) smart urban stage Brussels Avenue de la Toison d'Or - espace «Entre Deux Portes» Sabato / Saturday, 11.12.2010 19.30 - 22.00 www.dromemagazine.com In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your email address has been included in our databases.

12/ago/2010 11.28.17 DROME magazine Contatta l'autore

DROME magazine_smart urban stage brussels_11.12.10_invitation.jpg

::: Forever Young in the City of the Future :::
Dinner party
an unpredictable toast to DROME # 18 - childhood
feat. an artistic video screening and a live set from ØKAPI (Rome)

smart urban stage Brussels
Avenue de la Toison d’Or - espace « Entre Deux Portes »

Sabato / Saturday, 11.12.2010

DROME_compliments.jpg

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your email address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this email with subject REMOVE. Thank you.

Nel rispetto della L. sulla privacy (in ottemperanza alle disposizioni in vigore dal 1 gennaio 2004, T. U. sulla tutela della privacy emanato con Decreto Legislativo 196/2003), informiamo che per essere cancellati dalla nostra mailing list basta inviare un messaggio di disdetta rispondendo a questo indirizzo con oggetto REMOVE. Preghiamo inoltre chi ricevesse in più copie le nostre mail di comunicarcelo. Grazie e buone letture.