ddmagazine newsletter issue Set 2011

View it in your browser . ddmagazine DDM Newsletter Set 2011 PRIVATE LIFE OF THINGS PRIVATE LIFE OF THINGS Set 2011 issue of DDMagazine is on-line!

Persone Emilio Porto, Roberto Venegoni, Duineser Elegien, Rainer Maria Rilke, Michelangelo Zanetti, Tatiana Vikulina, Fulvio Petri, Angelo, Engel
Luoghi Italia, Russia, Trieste, Mosca, Noginsk
Organizzazioni DayDreaming Project
Argomenti linguistica, diritto, giornali, internet

28/set/2011 13.04.09 daydreaming magazine Contatta l'autore

Having trouble viewing this email? View it in your browser . ddmagazine

ddmagazine

DDM Newsletter Set 2011

PRIVATE LIFE OF THINGS

Set 2011 issue of DDMagazine is on-line!

Link issue

Works

ZEL NUNES (Brazil)

“My passion for photography started when I was 15 years old, when I inherited an old Rolerflex camera...With time...I developed a certain taste for shapes and geometry, which combined with the human factor resulted in what I call human graphism...”
(Zel Nunes)

FULVIO PETRI (Italy)

“I like to use play as extreme way of expression and give humanity to things and objects, finding in their combinations (random, never done by me) or perspectives, a composition that creates antropomorphic shapes, proto-feelings, faces and so on. “
(Fulvio Petri)

TATIANA VIKULINA (Russia)

“I was born in 1975, in the city of Noginsk, Moscow. To the photos I have appeared in 2009. Photography became a part of my life, my philosophy!! ... I disclose, paint the colors of his soul, palette this is my inner world, a piece of my soul! “
(Tatiana Vikulina)

MICHELANGELO ZANETTI (Italy)

“As you can see I'm not a photographer.
I simply collect the images I find in my daylife and try to transform them into memories.
Engel und Puppe: dann ist endlich Schauspiel.

(Rainer Maria Rilke, Duineser Elegien, IV, 57)

(Michelangelo Zanetti, Flikr profile)

ROBERTO VENEGONI (Italy)
“He likes ricovery of memory trough photography...in abandoned places as factories, houses, castels and prisons. In these places he search particularly for emotion, to find and photograph traces of a past life, stories that still know to tell in spite of time.”
(Roberto Venegoni)

Link magazine

PRIVATE LIFE OF THINGS
numero di set 2011 DDMagazine è on line

in questo numero

ZEL NUNES (Brazil)

“La mia passione per la fotografia è cominciata a 15 anni quando ho ereditato una vecchia Rolerflex ... con il tempo ho sviluppato un certo gusto per le forme e le geometrie che combinate con il fattore umano davano come risultato ciò che io chiamo grafismo umano...”
(Zel Nunes)

FULVIO PETRI (Italy)

“Mi piace ricorrere al gioco come mezzo estremo d'espressione e dare umanità a cose e oggetti, cercando nei loro accostamenti (casuali, mai costruiti da me) o prospettive, una combinazione che crei forme antropomorfe, proto-sentimenti, volti o quant’altro.”
(Fulvio Petri)

TATIANA VIKULINA (Russia)
“Sono nata nel 1975 nella città di Noginsk, Mosca. Mi sono accostata alla fotografia nel 2009. La fotografia è diventata parte della mia vita, la mia filosofia ! …. rivelo, svelo, dipingo i colori dell'anima, la tavolozza del mio mondo interiore, un pezzo della mia anima.”

(Tatiana Vikulina)

MICHELANGELO ZANETTI (Italy)
Come potete vedere non sono un fotografo ma semplicemente raccolgo le immagini della mia vita e cerco di trasformarle in memoria.
Angelo e marionetta, ecco che avete un teatro (R.M. Rilke, Elegie duinesi, IV 57)”

(Michelangelo Zanetti).

ROBERTO VENEGONI (Italy)

“Si dedica al recupero della memoria attraverso la fotografia....in luoghi abbandonati quali fabbriche, ville, castelli e carceri. In questi luoghi ricerca soprattutto l'emozione, l'emozione di scoprire e fotografare tracce di vita ormai passata, storie che nonostante il tempo passato ancora sanno raccontare.”

(Roberto Venegoni)

Link magazine

Per ulteriori informazioni:
www.daydreamingproject.org
www.knulp.it
staff@ddmagazine.it

Ai fini del D.Lgs. 196/2003 ("Codice della privacy") sulla tutela dei dati personali, questo messaggio ed i suoi eventuali allegati, sono rivolti unicamente al/i destinatario/i indicato/i e potrebbero contenere informazioni riservate o confidenziali. Se lo ha ricevuto per errore, ci scusiamo per l'inconveniente e lo segnali cortesemente al mittente e allo scrivente distruggendo subito l'originale. Ogni altro utilizzo sarà considerato
illegale. La distribuzione, modifica, copia o divulgazione dello stesso è assolutamente proibita, e gli abusi tanto del messaggio che dei suoi allegati saranno immediatamente perseguiti ai sensi della normativa vigente ed in ogni sede prevista.DDproject non si assume alcuna responsabilità per usi impropri di questo messaggio o di sue parti.

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited according to the Italian Law 196/2003 of the Legislature. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Footer