...::: DROME news December 2011 ::: NEW CONTACTS ::: NEW WEBSITE!! :::...

...::: DROME news December 2011::: NEW CONTACTS::: NEW WEBSITE!!:::....::: DROME::: NEW CONTACTS::: NEW WEBSITE::: Please update our postal addresses and experience the new DROME web site DROME NEW WEBSITE www.dromemagazine.com DROME ROMA DROME magazine Piazza Camerino, 15 I - 00182 ROMA DROME PARIS DROME magazine 18 Rue de Steinkerque F - 75018 PARIS DROME BRUSSELS DROME magazine Rue Notre-Dame du Sommeil 2 B - 1000 BRUSSELS _____________________________________________________ _____________________________________________________ And Best Wishes, Cheers!

Luoghi Roma, Italia, Parigi, Bruxelles, Rome
Argomenti e-mail, internet

23/dic/2011 02.26.26 DROME magazine Contatta l'autore

::: DROME ::: NEW CONTACTS ::: NEW WEBSITE :::

Please update our postal addresses
and experience the new DROME web site

D_new_contacts.jpg

DROME NEW WEBSITE

DROME ROMA
Piazza Camerino, 15
I - 00182 ROMA

DROME PARIS
18 Rue de Steinkerque
F - 75018 PARIS

DROME BRUSSELS
Rue Notre-Dame du Sommeil 2
B - 1000 BRUSSELS

_____________________________________________________

And Best Wishes, Cheers!

the DROME crew

integrity and visions since 2004

editorial offices: Rome - Paris - Brussels
email: drome@dromemagazine.com

Like us on FB: DROME magazine fan page

DROME_compliments.jpg

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Tutti i destinatari sono in copia nascosta (Privacy L.75/96). Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE all'indirizzo da cui vi è giunta questa email. Infine, abbiamo cura di evitare invii multipli, ma laddove ciò avvenisse, La preghiamo di segnalarcelo e ce ne scusiamo sin da ora. Grazie molte per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your email address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.