DROME | Newsletter 01 | Gennaio/January 2012 | Arte Fiera Art First | Come to the 11th!

27/gen/2012 13.40.33 DROME magazine Contatta l'autore

Non visualizzi correttamente la newsletter? Clicca qui!
 Having trouble reading the newsletter? Click here!

Newsletter Gennaio/January 2012

DROME at
ARTE FIERA ART FIRST 2012

Come to the 11th!

Anche quest'anno, DROME non mancherà all'imminente appuntamento con Arte Fiera Art First. La 36esima edizione avrà luogo dal 27 al 30 Gennaio 2012 nel quartiere fieristico di BolognaFiere, nel corso di quattro ricchissime giornate durante le quali l'intera città di Bologna sarà vivacemente invasa dalle numerose iniziative collaterali della più longeva fiera d'arte contemporanea in Italia.

Vi aspettiamo nell'area editoria, presso lo stand n° 11!

::

This year again, DROME won't miss the upcoming appointment with Arte Fiera Art First. The 36th edition will take place from the 27th to the 30th of January, 2012, at the Bologna Exhibition Center: four intense days featuring the whole city of Bologna brightly invaded by the many collateral initiatives of the most long-lived contemporary art fair in Italy.

We'll be waiting for you in the publishing area, at the stand n° 11!

DROME at ARTE FIERA ART FIRST 2012
Bologna Exhibition Center/Publishing Area - Stand n° 11
web: www.artefiera.bolognafiere.it

Bologna, 27-30.01.2012

PROSSIME FIERE/NEXT FAIRS

THE ARMORY SHOW
New York City - March 2012

ART PARIS
Paris - March/April 2012

ART BRUSSELS
Brussels - April 2012

VISIT US on www.dromemagazine.com

_

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE. Grazie per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.