DROME | Newsletter 02 | Febbraio/February 2012 | The Armory Show

27/feb/2012 22.58.11 DROME magazine Contatta l'autore

Non visualizzi correttamente la newsletter? Clicca qui!
 Having trouble reading the newsletter? Click here!

Newsletter Febbraio/February 2012

THE ARMORY SHOW
DROME NEW YORK CITY

Accogliendo l'invito della fiera, quest'anno, per la prima volta, DROME parteciperà all'imminente appuntamento con uno dei più importanti eventi annuali d'arte del mondo: The Armory Show, la kermesse neywyorkese di arte moderna e contemporanea che si svolgerà da Giovedi 8 a Domenica 11 Marzo 2012, presso i Piers 92 e 94 di Manhattan.

The Armory Show-Modern, sezione dedicata ai rivenditori internazionali specializzati in arte Moderna, presenterà 71 espositori in rappresentanza di nove paesi, mentre The Armory Show-Contemporary, presso il Pier 94, includerà oltre 120 espositori provenienti da tutto il mondo, per un totale di 30 paesi rappresentati.

Inoltre, per la sua quattordicesima edizione, The Armory Show inaugurerà tre nuove e stimolanti iniziative: Armory Film, Solo Projects e la nuova Media Lounge, che ospiterà un'ampia programmazione di eventi ed attività che suonano imperdibili.

DROME sarà felice di darvi il benvenuto presso l'area editoria!

::

This year, for the first time, at the fair's invitation, DROME will attend the upcoming appointment with one of the most important annual art events of the world: The Armory Show, in New York City, the leading international contemporary and modern art kermesse which will take place from Thursday, March 8 to Sunday, March 11, 2012, on Piers 92 and 94 in Manhattan.

WhileThe Armory Show-Modern, a section dedicated to international dealers specializing in historically significant Modern art, will present 71 exhibitors representing nine countries, The Armory Show-Contemporary, on Pier 94, will feature over 120 leading international exhibitors, for a total of 30 countries represented.

For its fourteenth edition, The Armory Show will also inaugurate three exciting initiatives: Armory Film, Solo Projects and the new Media Lounge, which will host several unmissable on-site programs.

DROME will be glad to welcome you in the publishing area!

THE ARMORY SHOW 2012
Piers 92 and 94
web: www.thearmoryshow.com

New York City, 08-11.03.2012

PROSSIME FIERE/NEXT FAIRS

ART PARIS
Paris | 29/03 - 01/04 | 2012

ART BRUSSELS
Brussels | 19 - 22/04 | 2012

ROMA - THE ROAD TO CONTEMPORARY ART
Rome | 25 - 27/05 | 2012

LISTE
Basel | 12 - 17/06 | 2012

ART BASEL
Basel | 14 - 17/06 | 2012

VISIT US on www.dromemagazine.com

_

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE. Grazie per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.