IN THE VAN :: A DROME fashion project for young designers :: 16.03-30.05.2012

La serie pilota è dal 16 Marzo al 30 Maggio 2012

www.dromemagazine.com/in-the-van

Conto alla rovescia per il progetto moda di DROME per dromemagazine.com
Sei giovani designer raccontati dagli scatti di sei fotografi emergenti

_

Saranno sei e rigorosamente sulla ventina, i primi giovani designer a bordo di In The Van, il nuovissimo progetto di DROME magazine nato dalla volontà di far scoprire i più freschi e promettenti creativi nell’ambito della moda, bussando alla porta dei loro atelier. Cominciando da Roma, la città che nel 2004 ha dato i natali al periodico votato a raccontare l’arte e la cultura contemporanea e a sperimentare su più piattaforme le tangenze fra i nuovi linguaggi.

Si parte il 16 Marzo con Gabriele Litta e Ludovico Milani, a seguire Livia Lazzari (Voodoo Jewels), Shampalove, Veronica Tronelli, Hibou e Hebe.

in allegato: comunicato stampa, immagine "In The Van", ritratto di Gabriele Litta e Ludovico Miliani (credits: foto di Tommaso De Dona per DROME magazine)

ENGLISH TEXT

Countdown for the brand new DROME fashion project for dromemagazine.com
Here comes

In The Van
DROME meets the cutting-edge

The pilot series is from March 16 to May 30, 2012

www.dromemagazine.com/in-the-van

Six young designers introduced by the shoots of six emerging photographers

_

They will be six and twenty-something, the first young designers on board of In The Van, the new project by DROME magazine, born from the necessity to let discover the most fresh and promising creative personalities in fashion, knocking on the doors of their studios. It starts from Rome, the city that in 2004 gave birth to the contemporary art and culture magazine devoted to contemporary art and culture and to experiment through new languages borders on a multiplatform perspective.
We start on March, 16, with Gabriele Litta and Ludovico Milani, follow Livia Lazzari (Voodoo Jewels), Shampalove, Veronica Tronelli, Hibou and Hebe.

Please find attached: press release, image "In The Van", photo portrait of Gabriele Litta and Ludovico Miliani (credits: photo by Tommaso De Dona for DROME magazine)

Immagine in linea 1

press office

Tamara Lorenzi
DROME magazine - PHLEGMATICS
www.phlegmatics.com

_

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE. Grazie per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.