DROME project space | OPENING 20.04.12 Bruxelles | NOT AFRAID OF BEAUTY

NOT AFRAID OF BEAUTY

DROME project space

21-22/04/2012 (h 12-21)

Opening Cocktail: 20/04/2012 (h 18-22)
RSVP: rsvp@dromemagazine.com

Rue Notre-Dame du Sommeil, 2 - 1000 Bruxelles (secondo piano)

www.dromemagazine.com/drome-project-space
www.dromemagazine.com

Il neonato spazio di sperimentazione cross-culture, aprirà le sue porte con un progetto espositivo site-specific: “Not Afraid of Beauty”. La mostra, in collaborazione con la romana The Gallery Apart, presenta una selezione di lavori dei giovani artisti Diego Iaia, Luana Perilli e Marco Strappato.

::::::::::::::

NOT AFRAID OF BEAUTY

DROME project space

21-22/04/2012 (h 12-9 pm)

Opening Cocktail: 20/04/2012 (h 6-10 pm)
RSVP: rsvp@dromemagazine.com

Rue Notre-Dame du Sommeil, 2 - 1000 Bruxelles (second floor)

The new born cross-culture project space starts with a site-specific group show, “Not Afraid of Beauty”, in collaboration with The Gallery Apart from Rome. The exhibition will present a selection of artworks of the young Italian artists Luana Perilli, Marco Strappato and Diego Iaia.

Press Office:
DROME magazine - PHLEGMATICS
Tamara Lorenzi
e_mail t.lorenzi@dromemagazine.com
m. +39 349 7092096
t. +32 (0)2 5119112 / +39 06 87765104

_

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE. Grazie per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.