DROME magazine ::: 04/14 ::: ART BRUSSELS more than a fair

25/apr/2014 14.04.01 DROME magazine Contatta l'autore

ART BRUSSELS 2014 - MORE THAN A FAIR

Molto più di una fiera. L’evento d’arte più importante sul suolo belga è alle porte: Art Brussels 2014. Sotto la direzione artistica di Katerina Gregos, al suo secondo mandato, la 32. edizione presenta artisti noti e giovani talenti di gallerie affermate e emergenti da ogni dove, ma anche un imperdibile programma di incontri, progetti speciali e proiezioni, spalmato su cinque intense giornate. La Gallery Night in città è fissata per Venerdì 25 Aprile, dalle 19 alle 22, con servizio shuttle gratuito.
Noi, invece, vi diamo appuntamento allo stand di DROME nell'area editoria. A presto!

More than a fair. The most important art event in the Kingdom of Belgium is coming: Art Brussels 2014. Under the artistic direction of Katerina Gregos, for the second time, the 32th edition presents quoted artists and young talents of world’s leading and emerging galleries, but also a not to be missed program of talks and special projects over five intense days. The Gallery Night in town is on Friday 25 April, from 7 to 10 pm, with shuttles available for free.
We're looking forward to meeting you at the DROME booth in the media area. See you soon!

Art Brussels 2014
Brussels Expo (Heysel)
Place de Belgique, 1

Brussels25-27.04.2014
Preview & Vernissage: 24.04.2014

DROME booth
M15 / media area

DROME - The Masked issue
 available from Spring 2014

:::

Subscribe or offer a D subscription,
buy the current or the previous issues

Upcoming fairs
17-22.06 LISTE
18-21.06 I NEVER READ, ART BOOK FAIR BASEL
19-22.06 ART BASEL

:::

Ai sensi della L. 675/1996, in relazione al D.Lgs 196/2003, La informiamo che il Suo indirizzo email è stato reperito attraverso fonti di pubblico dominio o attraverso adesioni da noi ricevute. Qualora il messaggio pervenga anche a persona non interessata, preghiamo volercelo segnalare rispondendo REMOVE. Grazie per la collaborazione.

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your e-mail address has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this e-mail with subject REMOVE. Thank you.