Pubblicazioni con luscita tramite tecnologia Print-on-Demand - Patrizia Grandis's Storefront Si tratta di pubblicazioni con l'uscita tramite tecnologia Print-on-Demand reperibili su Lulu.com A proposito di LULU: fondata nel 2002, Lulu è il mercato a maggior crescita nel mondo per la pubblicazione su richiesta nel campo del fai da te digitale.

07/dic/2006 13.49.00 press artedamiani Contatta l'autore

Si tratta di  pubblicazioni con l’uscita tramite tecnologia Print-on-Demand reperibili su Lulu.com
A proposito di LULU:  fondata nel 2002, Lulu è il mercato a maggior crescita nel mondo per la pubblicazione su richiesta nel campo del fai da te digitale. E’ stata fondata da Bob Young, che era anche il co-fondatore di Red Hat, l'azienda leader mondiale del software libero. Per ulteriori informazioni www.lulu.com
A proposito dell’Autore: giornalista free lance, ha oltre 20 anni di esperienza nella comunicazione, inclusi gli anni da addetto stampa e curatore nel settore arte contemporanea, dove ha contribuito a rendere pubblica l’immagine degli autori.

Patrizia Grandis's Storefront

Arte in Serra di Corrado Damiani

Arte in Serra di Corrado Damiani (calendar)

From €11.00
12 original images from the art of italian artist Corrado Damiani www.artedamiani.it. On Cover the Serra by Villa Revoltella, Trieste, the site where the picture were expose. Damiani realized a way between installation, sculptures and sculto-pitture where the visitor found the theme from himself, what he would see, the “not say”, the “no place”, the matter of artist’s idea, created with various techniques, that bring his touchable messages.

Gli umori del mare

Gli umori del mare (calendar)

From €11.00
Una raccolta di opere dell'artista Corrado Damiani tratta da "Gli Umori del mare", titolo anche di diverse mostre importanti in Italia e all'estero. From collection by Corrado Damiani extract from "Umors of the sea", that was also title of few important one man show in Italy and outside.

38a BARCOLANA

38a BARCOLANA (calendar)

From €18.07
The world’s most crowded regatta, Guinness Book of Records since 1999,take place in Gulf of Trieste, from the Victory Lighthouse to the Miramare Castle: thousands of white sails from all the world. The first mark will traditionally be in Slovenian waters, then the boats sail downwind to the next mark near Miramare. The last leg will be sailed close the shore and the finishing line of this 16-mile course will be located just off the Società Velica Barcola Grignano, the organizer of the regatta. On the Karst view points, along the Barcola seafront,on Molo Audace, along the waterfront of Trieste as far as the Istrian coast, over 300 thousand spectators. A lot of connected events, as for the 38th edition: a great and fun Barcolina, and the historic boats gathering Barcolana Classic, these true jewels of the sea which attracted thousands of spectators. The 38th Barcolana regatta has won from New Zealand’s Neville Crichton, third time that he won: 2003, 2004 and now 2006, by Alfa Romeo 2 (cover).

I Palazzi di Trieste

I Palazzi di Trieste (photobook)

From €9.48
Trieste è una città bellissima, con una storia importante espressa anche dai suoi palazzi.

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Poco spazio e tanto spam? Yahoo