Patrizia Grandis's Storefront

19/apr/2007 22.49.00 press artedamiani Contatta l'autore

ARTE in SERRA di CORRADO DAMIANI

ARTE in SERRA di CORRADO DAMIANI (calendario)

Una raccolta di opere dell'artista Corrado Damiani tratta dalla mostra personale  "Arte in Serra", svoltasi nel magico spazio della Serra nel Parco di Villa Revoltella.

Gli umori del mare

Gli umori del mare (calendario)

Una raccolta di opere dell'artista Corrado Damiani tratta da "Gli Umori del mare", titolo anche di diverse mostre importanti anche in musei in Italia e all'estero. From collection by Corrado Damiani extract from "Umors of the sea", that was also title of few important one man show in Italy and outside.

Le Zincofusioni di Corrado Damiani

Le Zincofusioni di Corrado Damiani (calendario)

Una raccolta di opere calcografiche dell'artista Corrado Damiani, nelle tecniche classiche dell'acquaforte e acquatinta e nella tecnica da lui ideata e denominata Zincofusione.

38a BARCOLANA

38a BARCOLANA (calendario)

The world’s most crowded regatta, Guinness Book of Records since 1999,take place in Gulf of Trieste, from the Victory Lighthouse to the Miramare Castle: thousands of white sails from all the world. The first mark will traditionally be in Slovenian waters, then the boats sail downwind to the next mark near Miramare. The last leg will be sailed close the shore and the finishing line of this 16-mile course will be located just off the Società Velica Barcola Grignano, the organizer of the regatta. On the Karst view points, along the Barcola seafront,on Molo Audace, along the waterfront of Trieste as far as the Istrian coast, over 300 thousand spectators. A lot of connected events, as for the 38th edition: a great and fun Barcolina, and the historic boats gathering Barcolana Classic, these true jewels of the sea which attracted thousands of spectators. The 38th Barcolana regatta has won from New Zealand’s Neville Crichton, third time that he won: 2003, 2004 and now 2006, by Alfa Romeo 2 (cover).
Da €22.00

I Palazzi di Trieste

I Palazzi di Trieste (libro di fotografie)

Da €12.12
Trieste è una città bellissima, con una storia importante espressa anche dai suoi palazzi.

PagendArte 2007

PagendArte 2007 (libro)

Da €40.00
Si tratta di una prima edizione della nuova ideazione di agende diario improntate sull'arte. Le opere riprodotte, di pittura scultura grafica e mixed media, sono dell'artista Corrado Damiani.