...::: 15.06.'08 ROMA ::: 4 ANNI DI DROME // 4 YEARS OF DROME ::: THE HYSTERICS ::: CONCRETE AUCTION :::...

11/giu/2008 18.00.00 DROME magazine Contatta l'autore

DOMENICA / SUNDAY 15.06.2008
DROME magazine

special guest di / of
THE HYSTERICS
INDEPENDENT FASHION SHOW

DROME festeggia il QUARTO COMPLEANNO con la performance
CONCRETE AUCTION featuring TEURK & ZENTWO (Paris)

Attraverso un format decisamente sperimentale, The Hysterics coniuga moda, musica e arte: intrepide creazioni di giovani designer e marchi indipendenti, creativi di ogni genere e dj e vj set dirompenti. E stavolta, il giardino del Circolo ospita anche il progetto site specific di DROME magazine, ospite d’onore di questa edizione.
Durante la serata, DROME festeggerà i suoi 4 anni di successi presentando CONCRETE AUCTION featuring TEURK & ZENTWO, imprevedibile performance dei due noti artisti parigini, che prevede la realizzazione di due murales e la loro distruzione attraverso un’insolita battitura d’asta. L’intenzione è di prendersi gioco dell’entrata della cosiddetta street art nel vorace mercato dell’arte, riflettendo sulla sua dimensione effimera.

Ingresso: 5 euro

Ogni DROME friend ha diritto ad una copia di DROME 13 - égalité in omaggio

Richiedila alla cassa!

DROME celebrates its FOURTH BIRTHDAY with the performance
CONCRETE AUCTION featuring TEURK & ZENTWO (Paris)
Through a definitely experimental format, it conjugates fashion, music and art: young designers’ and independent brands’ intrepid creations, all sorts of creatives, and explosive DJ and VJ sets. And this time, in the garden, there is also the site-specific project of DROME magazine, special guest of this issue.
During the night, DROME celebrates its 4 years of successes introducing CONCRETE AUCTION featuring TEURK & ZENTWO, the two famous Parisian artists’ unpredictable performance, which involves the creation of two mural paintings and their destruction by an unusual auction, with the purpose of making fun of the entrance of the so-called street art in the voracious art market, and thinking over its ephemeral character.

Entrance: 5 euros

Every DROME friend has a right to a copy of DROME 13 - égalité for free

Ask for it at the counter!

THE HYSTERICS INDEPENDENT FASHION SHOW

Circolo degli Artisti
Via Casilina Vecchia, 42
web: www.circoloartisti.it - www.myspace.com/thehystericsfashionshow

Roma, domenica 15 Giugno 2008 dalle ore 19.00
Rome, Sunday June 15th 2008 from 7.00 p.m.

Vi ricordiamo che tramite il sito potete abbonarvi
o regalare un abbonamento a DROME!

Gli arretrati possono essere acquistati anche via paypal su http://www.vippp.com/shop/.

........

Please remember that on our website you can subscribe
or offer a subscription to DROME!

Back issues can be bought even via paypal at http://www.vippp.com/shop/

www.dromemagazine.com

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your email adress has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this email with subject REMOVE. Thank you.

Nel rispetto della L. sulla privacy (in ottemperanza alle disposizioni in vigore dal 1 gennaio 2004, T. U. sulla tutela della privacy emanato con Decreto Legislativo 196/2003), informiamo che per essere cancellati dalla nostra mailing list basta inviare un messaggio di disdetta rispondendo a questo indirizzo con oggetto REMOVE. Preghiamo inoltre chi ricevesse in più copie le nostre mail di comunicarcelo. Grazie e buone letture.