INTERVISTA ESCLUSIVA A DAVID J.GIBBS

INTERVISTA ESCLUSIVA A DAVID J.GIBBS EXCLUSIVE INTERVIEW TO DAVID J. GIBBS FROM U.K. BY WWW.MYSPACE.COM/SANDSFROMMARS (SFM) YOUR TRACK "PRAY" IT'S VERY EVOCATIVE, LIKE A CAROUSEL FORMED TO BLACK ANGELS ROUND THE FIRE!

17/dic/2008 18.35.42 Maurizio Ganzaroli Contatta l'autore

EXCLUSIVE INTERVIEW TO DAVID J. GIBBS

FROM U.K.

BY WWW.MYSPACE.COM/SANDSFROMMARS

(SFM) YOUR TRACK “PRAY” IT’S VERY EVOCATIVE, LIKE A CAROUSEL FORMED TO BLACK ANGELS ROUND THE FIRE!

(SFM) IL TUO PEZZO “PRAY” è MOLTO EVOCATIVO, COME UN CAROSELLO FORMATO DA NERI ANGELI ATTORNO AD UN FUOCO!

(DJG) Thanks! I think that's the best description of "Pray" so far...

(DJG) GRAZIE! È LA MIFGLIORE DESCRIZIO NE DI “PRAY FIN’ORA…

(SFM) FROM HOW LONG YOU PLAY?

(SFM) DA QUANTO TEMPO SUONI?

(DJG)I have been playing music since I was about six years old. I started with the acoustic guitar.

(DJG) IO SUONO DA QUANDO AVEVO APPROSSIMATIVAMENTE 6 ANNI COMINCIAI CON L’ACUSTICO.

(SFM) THE IRON MAIDEN HAVE INFLUENCED YOU, BUT THERE’S MUCH A PERSONAL STYLE IN YOUR MUSIC.

(GLI IRON MAIDEN HANNO TI HANNO INFLUENZATO, MA C’è MOLTO STILE PERSONALE NELLA TUA MUSICA.

(DJG)I class Iron Maiden as a general influence and inspiration in life, rather than an influence on my actual music. I think my work has a strong personal style because I write what naturally comes out, instead of trying to write in a certain style or genre.

(DJG) IO CLASSIFICO GLI IRON MAIDEN COME UN INFLUENZA GENERALE ED ISPIRAZIONE NELLA VITA, PIUTTOSTO CHE UN INFLUENZA SULLA MIA MUSICA ATTUALE. CREDO CHE IL MIO LAVORO ABBIA UNO STILE PERSONALE E FORTE, PERCHE’ IO SCRIVO QUELLO CHE VIENE FUORI NATURALMENTE INVECE DI TENTARE UNO STILE O UN GENERE PARTICOLARE.

(SFM)” THE BEGINNING” IT’S MEDIOEVAL, DO YOU LIKE THAT STORICAL AGE?

(SFM) “THE BEGINNING” è MEDIOEVAL, TI PIACE QUELL’ERA STORICA?

(DJG)There are so many dark tales and mystical stories that happened in those times, so I guess you could say that I love it!

(DJG)CI SONO COSI’ TANTE STORIE OSCURE E MISTICHE CHE SONO ACCADUTE IN QUEI TEMPI, QUINDI SI POTREBBE DIRE CHE LE AMO LETTERALMENTE!

(SFM) SOME LINKS, YOU WANT SIGN TO US?

(SFM) QUALCHE LINK DA SEGNALARCI?

(DJG)www. myspace. com/davidjgibbs,

www. myspace. com/onslaughttribute,

http://www. myspace. com/matteymagazine.

(SFM) YOUR METAL DREAM?

(SFM) IL TUO SOGNO DI METALLO?

(DJG)To tour the world playing my music with a great live band!

(DJG)FARE UN TOUR MONDIALE CON LA MIA MUSICA E UNA GRANDE LIVE BAND!

(SFM) WORKS, LIVES OR COLLABORATIONS IN PROGRESS?

(SFM) LAVORI, CONCERTI O COLLABORAZIONI IN ATTO?

(DJG)I'm currently recording a track for an Onslaught tribute album, which is to be released next year. check out this link out for more information:

www. myspace. com/onslaughttribute. After that, I will start recording my full length. I have also been asked by a couple of artists to guest on their upcoming releases, so I'm really looking forward to that! I am starting to work on soundtracks too, but I can't say too much at the moment.

(DJG) IO STO REGISTRANDO ATTUALMENTE UN PEZZO PER UN ABUM TRIBUTO A “ONSLAUGHT”,CHE SARA’ IN USCITA IL PROSSIMO ANNO. CONTROLLARE AL LINK QUI’ SOTTO.

www. myspace. com / onslaughttribute.

DOPODICHE’, COMINCERO’ A REGISTRARE ALLA MASSIMA VELOCITA’. MI HANNO ANCHE CHIESTO UN PAIO DI ARTISTI DI PRESENZIARE AD ALCUNE LORO PRODUZIONI, COSI’ STO’ GUARDANDO ANCHE IN QUELLA DIREZIONE! STO LAVORANDO ANCHE PER DELLE COLONNE SONORE, MA ANCORA NON POSSO DIRE ALTRO!

(SFM) A YOUR SENTENCE?

(SFM) UNA TUA FRASE?

(DJG)Thank you to everyone who supports my music! I get some truly awesome people writing to me and showing their support, and I really appreciate that. Thanks to all of the magazines, journalists and DJ's too, who have been kind enough to feature, review and play my music!

(DJGGRAZIE A CHIUNQUE SOSTENGA LA MIA MUSICA! IO TROVO PERSONE STIMOLANTI CHE MI SCRIVONO E MI SOSTENGONO, DI QUESTO SONO GRATO REALMANTE!.GRAZIE A TUTTE LE RIVISTE, GIORNALISTI E DJ CHE SONO STAI MOLTO GENTILI A SCRIVERE, RECENSIRE E SUONARE LA MIA MUSICA

(SFM) THANKYOU VERY MUCH!

(SFM) GRAZIE MOLTE!

(DJG)It's been a pleasure! Thank you!

(DJG) E’ UN VERO PIACERE!