...::: DROME news ::: DROME and LOMOGRAPHY COMPETITION ::: OUTLAW - SHOT IN THE DARK :::...

10/feb/2009 15.52.41 DROME magazine Contatta l'autore

DROME_LOMOGRAPHY_competition

ANCORA 10 GIORNI!

OUTLAW - Shot in the Dark
A DROME magazine and Lomography Photo Competition

Hai mai passeggiato lungo un viale oscuro con la tua amata LC-A in mano? Hai mai visto un edificio vandalizzato e non hai potuto trattenerti dall'ammirare
quell'arte urbana che ne ricopriva i muri? O hai mai beccato qualcuno applicare "illegal art" e non hai potuto evitare di catturare quell'istante?
Condividi con noi questa crudezza della strada! In collaborazione con Lomography, aspettiamo i vostri migliori scatti di stencil, poster, sticker, graffiti
o qualsiasi altra forma di "illegal expression" che puoi trovare in città o in periferia!

Dettagli:
 • La partecipazione è gratuita
 • Si possono caricare fino a 3 foto
 • Qualsiasi macchina analogica è permessa
 • Tutti coloro che caricano 3 immagini rilevanti riceveranno 5 piggies* alla fine del concorso (20 Feb. 2009)
   * 1 Piggy Point corrisponde a 1 €/$ su shop.lomography.com
 • DROME magazine selezionerà i 2 vincitori e pubblicherà le loro foto su DROME 16 - OUTLAW/FUORILEGGE
 • I due vincitori riceveranno una macchina fotografica Staple colorsplash + 2 copie del magazine in cui appariranno
   le immagini
 + un abbonamento annuale a DROME.

N.B.: DROME e Lomography non incoraggiano le attività illegali e vi raccomandano di attenervi alle leggi del posto. Ma amano la street art!

Buone vacanze e in bocca al lupo, e che vinca la foto più audace!

the DROME crew

clicca qui per partecipare al concorso!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ONLY 10 DAYS LEFT!

OUTLAW - Shot in the Dark
A DROME magazine and Lomography Photo Competition

Have you ever walked down a dark ally with your beloved LC-A in hand? Have you ever seen a vandalized buildings and couldn't help but to admire that urban
art covering the walls? Or have you ever seen somebody putting up "illegal art" and you just couldn't help but to "splash" some colour over them?
Share this rawness from the streets with us! In this collaboration with Lomography, we are looking for your best images of stencils, posters, stickers, graffiti
or any other form or "illegal expression" that you can find on the streets, in the ghetto, in any projects!

Details:
 • No fee to entry the contest
 • 3 pictures upload limit
 • Any analogue camera allowed
 • Everyone that uploads 3 relevant images will receive 5 piggies* at the end of the competition (Feb. 20th 2009)
   *Each Piggy Point is worth 1 €/$ on shop.lomography.com
 • DROME magazine will choose 2 grand champions and feature their photos in the OUTLAW issue
 • The 2 grand champions will be given a Staple colorsplash camera, 2 copies of the magazine in which
   the images appear plus
a yearly subscription to DROME magazine.

Note: DROME and Lomography do not encourage any illegal activities and urge you to abide to local laws. We simply love street art!

Happy holidays + good luck, and may the toughest photo win!

the DROME crew

click here to join the contest!

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your email adress has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this email with subject REMOVE. Thank you.

Nel rispetto della L. sulla privacy (in ottemperanza alle disposizioni in vigore dal 1 gennaio 2004, T. U. sulla tutela della privacy emanato con Decreto Legislativo 196/2003), informiamo che per essere cancellati dalla nostra mailing list basta inviare un messaggio di disdetta rispondendo a questo indirizzo con oggetto REMOVE. Preghiamo inoltre chi ricevesse in più copie le nostre mail di comunicarcelo. Grazie e buone letture.