...::: DROME MAGAZINE ::: ART BRUSSELS 27 ::: 24-27 APRIL :::...

14/apr/2009 13.08.14 DROME magazine Contatta l'autore

to view this mail correctly click here: http://www.dromemagazine.com/news/letter/artbrussels/DROME_artbrussels.html

LOVE IS IN THE FAIR! Il prossimo appuntamento fieristico da non mancare? La 27esima edizione di artbrussels, of course.
Difatti, DROME vola alla volta della capitale belga, inseguendo il meglio dell’arte contemporanea internazionale il cui focus è la creatività emergente. Sono 172 le gallerie da ogni dove spazianti dalla pittura, fotografia e scultura. E poi installazioni, e video, una gallery night, interventi site specific sparsi per la città, e non solo.
Vi aspettiamo al nostro stand!

LOVE IS IN THE FAIR! The next fair appointment not to be set aside? The 27th edition of artbrussels, of course.
In fact, DROME flies to the Belgian capital following the best international contemporary art with a focus on upcoming creativity. 172 galleries from around the world with a selection of their finest paintings, photography, sculptures, video and installation; a gallery night; an outdoor sculpture project in the public spaces of the city and much more.
We look forward to seeing you at our booth!

artbrussels

Brussels Expo
Halls 1 & 3
Place de Belgique, 1

DROME magazine
HALL 3
MEDIA LANE
STAND M 6

Bruxelles, dal 24 al 27 Aprile 2009
dalle ore 11.00 alle 19.00

Brussels, from 24th till 27th April 2009
from 11.00 am till 7.00 pm

web: www.artbrussels.be

In line with the law terms envisaged in ITALY (Law 196/2003 - 1/1/2004) on the Protection of Personal Data, we inform you that your email adress has been included in our databases. If you prefer not to receive our new updates, please reply at this email with subject REMOVE. Thank you.

Nel rispetto della L. sulla privacy (in ottemperanza alle disposizioni in vigore dal 1 gennaio 2004, T. U. sulla tutela della privacy emanato con Decreto Legislativo 196/2003), informiamo che per essere cancellati dalla nostra mailing list basta inviare un messaggio di disdetta rispondendo a questo indirizzo con oggetto REMOVE. Preghiamo inoltre chi ricevesse in più copie le nostre mail di comunicarcelo. Grazie e buone letture.