De Goedkope Christian Louboutin Sandals Schoenen En Louboutin Sneakers 2016 Outlet Online Boetieks

14/ago/2016 04.22.42 jackallen Contatta l'autore

Hier wordt de christelijke visie van verleiding uit door Louboutin Sandals Schoenen die verfijnde cut-out ontwerpen die de voet met behulp van meerdere riemen om elegante rondingen snijden omhullen pronken uitgevoerd. Volledig volgens de Kooi esthetische zijn Cajaboot en Cajac 100. bestaat uit 11 afzonderlijke componenten per voet, reepjes veau velours, kalf en watersnake zijn individueel samen met de hand gestikt en daarna duurde. Voor elke maat en elk van de voet, moet een ander patroon worden gemaakt om zo zijn ontworpen dat perfect geplaatst tijdens het dragen. Het resultaat is als een liefde briefje van een geliefde, waar de ritmische arabesk lijnen herinneren aan de zorgvuldige kunst van de kalligrafie, het toevoegen van nog een andere intieme gebaar naar de christian louboutin heren sandals schoenen collectie.

Cicronvolulu 100, met drie afstuderen met de hand gesneden en individueel genaaid ringen, herinnert zich een tongue-in-cheek Louboutin Sneakers thema van de leeuwentemmer of Domteuse, beweren fetisjistische thema's van controle en dominantie. Deze stijl kan hier vier variaties in de verzameling, waaronder octrooischrift Stellar een briljant, olievlek effect leer dat wordt behandeld door middel van een chemisch proces vergelijkbaar met het verzinken van metalen, verzekeren dat geen twee paren zijn gelijk. Stage-ready, provocerend Stad Jolly 100 pronkt weerspiegelde specchio bandjes in een architecturale constructie, met een onzichtbare PVC steun bij de tenen om te voorkomen dat ze uitglijden via de zijkanten; waardoor de illusie van het niets, terwijl het verstrekken van de juiste ondersteuning. Delicate en technisch complexe, Specchio behandelingen op andere stijlen in de hele louboutin sneakers collectie zijn ontworpen om te hypnotiseren en vangen het oog met een enkele blik, een verwijzing naar de geliefde cabaret Christian Louboutin's.

De sensualiteit van badmode wordt verwezen op Tina Cage 100, waarvan individueel gedrapeerd stukken belichamen de essentie van vintage badkleding. Met zijn blote interieur, de wreef van de sandaal geeft het gevoel van iets dat ongedaan is gekomen, terwijl de gedrapeerde buitenkant geeft net genoeg dekking om hier substantieel te voelen, de overgang van de seizoenen wordt door middel van een spel op badmode en de sandaal blote te ontgaan aan volledige dekking. Tina Cage asymmetrische bouw en luxe draperen, begeleid door delicate uitsnijdingen en stiksels, presenteren een unieke koppeling van technische innovatie en raffinement in de Louboutin Outlet collectie. Bijna volledig gedekt, Toot Mignone 100 komt gekleed in een combinatie van seizoensgebonden kleuren en past als een bootie met het sex-appeal van een sandaal. Geïnspireerd door mannen overhemdstof, de stijl van de off-center faux-knop op de boog van de voet is een flirterig knipoog dat er weer verwijst naar de kunst van het uitkleden. Peek-a-boo sleuven langs de zijkanten te verleiden toeschouwers met nog een andere handtekening christian louboutin Outlet 2016.

Accentueren de gedurfde palet en gewelfde lijnen van de Kooi stijlen, Goedkope Christian Louboutin Nail Colours voegen een levendige splash om blootgestelde tenen. Pop tinten Escatin, Batignolles en Miss Loubi markeer de Purple Pop, cubiste en metallic kleuren op deze late zomer stijlen. Een Noir Zeer Privé pedicure gepaard met Cajac 100 voegt een wenk van diep rood, de afzonderlijke vermelding van een overgang naar de donkere herfst tinten. Ontdek Cage sandals collectie op LouboutinKopen en Christian Louboutin 2016 online boetieks.