Connecticut Children's Chorus in concerto

26/giu/2010 16.05.06 Associazione Musicale RomainCanto Contatta l'autore

Il Connecticut Children's Chorus composto da giovani di differenti età, è diretto dal   M° Stuart Younse  col quale si perfeziona costantemente. La loro vasta tourneé li porta a girare il mondo, ottenendo sempre ampi consensi e plausi dal pubblico data la talentuosità delle giovani voci.  Si esibiranno nel loro tour italiano mercoledì 07/07/2010, alle ore 21.00, presso la Chiesa Valdese ( via Firenze, 38 – 00184  RM). INGRESSO LIBERO . Per informazioni: 329/3835989

In programma:

Welcome, Welcome Every Guest                                               Knoxville Harmony, 1838

(with Cambiata)

*African Processional                                                                   D.V. Montoya

*Liebe                                                                  Franz Joseph Haydn/Arr. Nancy Grundahl

*For the Beauty of the Earth                           John Rutter

Pretty Saro                                                                                      Appalachian Folksong

Arranged: Nancy Boone Allsbrook, Glenda Goodin

Ma come bali bene bela bimba                                                   Traditional Italian

Arranged Mark Sirett

Ching-A-Ring-Chaw                                      Adapted by Aaron Copland, Arranged by Irving Fine

Travelin’ Train                                      poem by Edna St. Vincent Millay, Music by Rollo Dilworth

My Favorite Things                             Rogers&Hammerstein, Arranged by Joy Ondra Kirokawa

This Is The Day                                                                               Gerald T. Smith

Bridge Over Troubled Water                                                   Paul Simon, Arranged by Kirby Shaw

Honey, Pepper, Leaf-Green Limes                poem by Agnes Maxwell-Hall, music by Alice Parker

(with Cambiata)

How Can I Keep From Singing?                      Amy Warner/Doris Plem, music Rev. Robert Lowery

Arranged by Robert I Hugh

(with Cambiata)

*we will choose from these three selections