Comunicato Stampa - Concerto Antonio De Lillis e Ileana Di Camillo ad Amburgo

18/apr/2010 19.08.20 Luca Migoni Contatta l'autore

CONCERTO ANTONIO DE LILLIS e ILEANA DI

CAMILLO ad AMBURGO

Parte il “The Friend Vote European Tour", la manifestazione che porterà 13 artisti provenienti da tutta Europa in giro per le più belle Città del Continente. Tra essi l'eclettico cantante Antonio De Lillis, che si esibirà assieme a Ileana Di Camillo ( voce ) e Raf Ferrari ( pianoforte ). La prima tappa del Tour ( Media Showcase )si terrà alla Markthalle di Amburgo ( Germania ) il 15 Maggio 2010 alle ore 21.30.

ANTONIO DE LILLIS

Living and working in Rome, Antonio sings Jazz with several bands performing in television and at numerous gigs, concerts, and festivals whilst holding down a career teaching jazz improvisation, scat singing, and contemporary vocal techniques to pupils in several Italian schools.
Initially training as a guitarist Antonio attended the most prestigious schools in Italy, C.P.M. in Milan, Università della Musica and Saint Louis College of Music in Rome, and The Licinio Refice Conservatory of Music in Frosinone. Beginning his career in ‘96 as a session singer, Antonio has performed with the bands Animacustica, Francesco Saguto Sextet, The Antonio De Lillis Trio and his latest project is The Whimsy Sounds Vocal Trio.

Luogo dell’evento: Markthalle – Hamburg Sala: Kunstraum – Stage 3

Ora d’inizio:  21.30

Ingresso: € 35,00

Link:

Antonio De Lillis: www.myspace.com/antoniodelillis

Ileana Di Camillo: www.myspace.com/ileanadicamillo

Dettagli manifestazione “The Friend Vote”:

Markthalle – Hamburg