Singing Course - Corsi di Canto

07/dic/2010 18.38.08 Florence Opera Contatta l'autore

Nella meravigliosa cornice offerta da Firenze, nel mese di Gennaio 2011 (dal 24/01 al 30/01) si terrà un Masterclass dedicato ai cantanti lirici. Il corso è incentrato sulla tecnica e l'interpretazione vocale. Sette giorni immersi nella storia e circondati dalla bellezza del rinascimento italiano. Sono previste conferenze con noti personaggi dal mondo della lirica e in base al livello audizione mirata con registi, direttori d'orchestra od agenti.

Indirizzo web: http://www.florenceopera.com ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In the gorgeous frame picture offered by the city of Florence, in the month of January 2011 (from 24/01 to 30/01) will be held a Masterclass dedicated to the opera singers. The course is developed on the vocal technique and the lyrical interpretation. Seven days absorbed in the history and surrounded by the beauty of the fifty-century italian history. They will participate many illustrious speakers from academic and opera world and depending on the individual level, an audition focused to opera director, conductor or agent, manager etc.

Web site: http://www.florenceopera.com/index2.html