Inaugurazione Tuscia Operafestival: Invito

Luoghi Viterbo, Orange
Organizzazioni Claudio Ferri Segretario Artistico IAOF Italian American Opera Foundation
Argomenti e-mail, comunicazione, diritto, posta

07/giu/2011 15.11.12 Tuscia Operafestival Contatta l'autore

Gentili Colleghi,

in allegato l'invito per l'Inaugurazione 2011 del Tuscia Operafestival.
Si prega di confermare la partecipazione via email entro domani giovedi' 7 luglio alle ore 19.

Con i miei piu' cordiali saluti

Claudio Ferri
Segretario Artistico

IAOF
Italian American Opera Foundation
Suite 43
1439 W. Chapman Ave,
Orange, CA - 92868
323 594 0890 Cell.

Tuscia Operafestival
Via Cavour, 57 - 01100 Viterbo
+39 3939093074 Cell.
+39 0761332888 Ufficio
+39 0761/332888 Fax

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
The information contained in this electronic mail message is confidential. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If the reader of this message is not the intended recipient, you are hereby notified that any use, copying, dissemination or disclosure of this information is strictly prohibited.

La presente comunicazione ed i suoi allegati e' destinata esclusivamente ai destinatari. Qualsiasi suo utilizzo, comunicazione o diffusione non autorizzata e' proibita. Se ha ricevuto questa comunicazione per errore, la preghiamo di darne immediata comunicazione al mittente e di cancellare tutte le informazioni erroneamente acquisite. (Rif. D.Lgs. 196/2003). Grazie

This message and its attachments are intended only for use by the addressees. Any use, re-transmission or dissemination not authorized of it is prohibited. If you received this e-mail in error, please inform the sender immediately and delete all the material. (Rif. D.Lgs. 196/2003). Thank you.