Singing Masterclass Florence Opera

24/ott/2008 18.10.29 Florence Opera Contatta l'autore

Nella meravigliosa cornice offerta da Firenze, nel mese di Novembre (dal 24 al 30 Novembre) si terrà un Masterclass dedicato all’insegnamento del canto lirico. Il corso è incentrato sulla tecnica e l’interpretazione vocale. Sette giorni immersi nella storia e circondati dalla bellezza del rinascimento italiano. Sono previste conferenze con noti personaggi dal mondo della lirica e gite su richiesta.

Indirizzo web: http://www.florenceopera.com

In the gorgeous frame picture offered by the city of Florence, in the month of November (from 24 to 30 November) will be held a Masterclass dedicated to the teaching of opera singing. The course is developed on the vocal technique and the lyrical interpretation. Seven days absorbed in the history and surrounded by the beauty of the fifty-century italian history. They will participate many illustrious speakers from academic and opera world.

Web site: http://www.florenceopera.com/index2.html