Michel Montecrossa supporta con 'The Best Thing For America' una rielezione di Obama

Testo della canzone: The Best Thing For America The Best Thing For America is Obama's second term. / He is a rare politician knowing humanity.

16/mag/2011 11.37.04 Mira Sound Germany Contatta l'autore

La canzone 'The Best Thing For America' è stata scritta da Michel Montecrossa per promuovere un secondo mandato di Barack Obama e per il cammino degli Stati Uniti verso l'unità mondiale. Il single ed il DVD sono stati pubblicati dalla Mira Sound Germany. La canzone ed il video uscito insieme alla canzone si trovano sul Newsletter di Michel Montecrossa.

Michel Montecrossa su 'The Best Thing For America'
"'The Best Thing For America' è un canzone ed un filmato che vogliono ricordare agli Stati Uniti d'America, che una nazione grande e potente ha l'obbligo di guidare il mondo verso gli Stati Uniti del Pianeta Terra. Si tratta della missione di adempiere il vero destino di una grande nazione. Barack Obama potrebbe essere la persona che fa le cose giuste per raggiungere questo obiettivo."

Testo della canzone:
The Best Thing For America
The Best Thing For America is Obama's second term. / He is a rare politician knowing humanity. / He can lead the nation on the right way.
Time is short and the way is long. / For doin' great things you have to be young. / To stand for peace and unity you have to be strong.
America has problems, it don't have to be so if America is a-doin' what destiny wants. / Destiny, my friend, wants peace and wants unity.
The United States of America / want good money and want good work / for all the good people in this good land.
When gold is at a record high / and the Arab world is awakenin' / it's time to think about achieving Human Unity.
Tornado outbreak in America, / clash of opposition groups, / protest and unrest and the violent storms, / hail of bullets and cruel war zones.
The United States of America / have a mission to fulfill: / I say, they must take the lead on the way to Unity.
The United States of Planet Earth / are the freedom goal ahead / bringin' fair and equal wages everywhere / and good work and peace for all.
America has problems as everyone does / but they all can be solved through World Union, / my friend, / the Living Celebration of Humanity / through the work-force of us all.
Musica & testo: Michel Montecrossa, © Mira Sound Germany

Michel Montecrossa Newsletter:

Michel Montecrossa su iTunes:

'The Best Thing For America' - Michel Montecrossa's canzone per una rielezione di Obama