Atlantis Music Project - Tra Café del Mar e Pink Floyd nasce Open. Con il sax di Mirko Fait!

16/giu/2009 12.51.52 Heaven Music Events Contatta l'autore

OPEN
Atlantis Music Project
© 2009 Italian Way Music

Più che un cd, Open, è da definire un percorso musicale, o un contenitore, dove sapori, colori, suoni si fondono senza confini. Ricordi di viaggi, di esperienze diverse ed emozioni si intersecano e prendono vita. Certo, alcune tracce calcano la tendenza, ma non è da sottovalutare l'atmosfera che può creare questo lavoro discografico degli Atlantis Music Project, che rimane comunque easy listening, ma di alta qualità, sia per i suoni, tutti in analogico, sia per la cura dei particolari. Lounge e Chill Out sì, ma per intenditori.

OPEN
Atlantis Music Project
© 2009 Italian Way Music

More than a CD, Open can be defined as a musical journey where savours, colours and sounds join in an endless blend. Memories of travels, varied experiences and emotions intersect and come to life. Of course, some pieces copy the current trend but we must not under valuate the atmosphere that this Atlantis Music Project disco graphic work can create. Open remains in any case a piece of first class easy listening music both as far as the sound is concerned, all tracks of an analogical quality and in the attention to detail. Lounge and chill out yes, but for connoisseurs.

1 Sexy sax

2 Time out

3 Timo&Soia

4 Western life