Save Internet Radio

26/apr/2007 15.49.00 Clara Salina Contatta l'autore

Cari Amici
il 15 maggio 2007 puo' essere la data in cui moltissime radio che trasmettono via Internet negli Stati Uniti chiuderanno battenti.
Vi giro il messaggio di Smooth Jazz and More in favore dell'appello per salvarle.
Anche gli stranieri possono firmare alla pagina : http://www3.capwiz.com/saveinternetradio/mlm/signup/
Un caro saluto a tutti

Begin forwarded message:

From: Mike James <smoothjazzandmore@yahoo.com>
Date: April 26, 2007 5:27:36 AM GMT+02:00
Subject: "Day of Silence" Planned

"Smooth Jazz and More" is planning join hundreds of internet radio stations by turing their music streams off.

A "Day of Silence" will take place on Tuesday, May 8th.  This, in protest of the Copyright Royalty Board's decision to triple rates to Internet broadcasters.

Barring a last minute reprive from Congress, "Smooth Jazz and More" & hundreds of other Internet radio stations may go silent on May 15th.  That's when the new rates are schedule to start, thus, forcing internet broadcasters to go bankrupt and shut down our streams.

There's still time to get involved!  Go to SaveNetRadio.org!  Contact your representative and tell them to save internet radio!

International Listeners!  You can get involved, too!  Go to SaveNetRadio.org and sign the petition to save Internet Radio!

Please get involved, before it's too late!

Mike James
Internet Radio Broadcaster

Ahhh...imagining that irresistible "new car" smell?
Check out new cars at Yahoo! Autos.

Skype: clarasalina

Nicolosi Productions Press Agent and PR
Indirizzo Skype: clarasalina
www.myspace.com/nicolosiproductions
www.myspace.com/novecentonicolosi
www.allegro-music.com/Download/PDF/May07_NR.pdf

PRIVACY ai sensi dell'art.13 del nuovo codice sulla privacy (D.Lgs 196 del 30 giugno 2003), le e-mail informative possono essere inviate solo con il consenso del destinatario. Il vostro indirizzo si trova nel nostro indirizzario con il fine di tenervi costantemente aggiornati con le nostre comunicazioni stampa. Vi rassicuriamo che i vostri dati non verranno divulgati a terzi e che il vostro indirizzo verrá cancellato appena lo richiederete. In mancanza di vostra indicazione, intenderemo accordato il consenso alla spedizione delle nostre comunicazioni e-mail.