SPETTACOLI 13-14 NOVEMBRE LA GARISENDA

Un lavoro di ricerca nel nostro ricco e ignorato patrimonio dialettale, mi ha permesso di creare uno spettacolo brioso, interessante,divertente in stile prettamente Petroniano,un mosaico di fini tasselli dei maggiori autori della nostra tradizione da Croce ai giorni nostri, attraverso comicità, umorismo, suggestione e colpi di scena.

10/nov/2009 13.17.30 LA GARISENDA Contatta l'autore

GENTILI SIGNORI,
LA PRESENTE PER SEGNALARVI  LO SPETACOLO DI VENERDI E SABATO PROSSIMI. (VEDI ALLEGATO)

Pierluigi Foschi

Uno spettacolo particolare.

Un lavoro di ricerca nel nostro ricco e ignorato patrimonio dialettale, mi ha permesso di creare uno spettacolo brioso, interessante,divertente in stile prettamente Petroniano,un mosaico di fini tasselli dei maggiori autori della nostra tradizione da Croce ai giorni nostri, attraverso comicità, umorismo, suggestione e colpi di scena . Musiche e luci accompagnano in questo viaggio che si permette di divertire senza cadute di tono sulla banale volgarità.

NUTÉZZIA

Quasst qué l é un mesâg' personèl, ch'al pôl cuntgnîr däli infurmaziån risarvè e prutèti dala lażż (D.L. di 30 ed żóggn dal 2003, nómmer 196, d.a. -détt acsé- "privacy"). Chi l avéss arzvó par ṡbâli, l à da savair ch'al n à brîṡa da lèżrel, cupièrel o druvèrel int inciónni manîr, o mandèr in gîr quall ch'ai é scrétt sänza avair al parmàss: in ste chèṡ che qué, dånca, al l à da dscanzlèr es l à da dîr quèl sóbbit a chi l à mandè. Zairca d an stanpèr ste mesâg', s't an vû brîṡa dèr dân ala natûra.