Desværre snorene kommer i rød til alle modeller

12/nov/2014 08:44:03 hdfjdgfjdgj Contatta l'autore

Stereo Bluetooth hovedtelefoner er stadig en beats høretelefoner sjældenhed sammenlignet med trådløse single-ear headset, men tonen HBS-700 og efterfølgende Tone + HBS-730 modeller fra LG har været langvarige favoritter. Deres halsrem / integreret øresnegl design er 0000 behageligt at have på, og du får ordentlig lyd - Bluetooth, alligevel - for omkring 50 dollar.

Mens jeg fandt MDR-1R hovedtelefoner yderst komfortabel, CNET redaktør Justin Yu følte, at den indvendige del af ørepuderne presset mod hans ører, et ubehag, som forringet fra lytteoplevelse. Disse varierende reaktioner viser, hvor svært det er at forudsige, hvordan universelt komfortabel enhver beats by dre pro given par hovedtelefoner vil være. MDR-1RS vejer 8,47 ounce (240 gram), hvilket er omkring gennemsnittet for hovedtelefoner af denne type.

Den stramt grupperet volumen op / ned, magt og venstre / højre balance knaparrangement langs bunden af ​​den højre høretelefon er ikke ergonomisk ideel. Afbryderen centreret mellem volumen op / ned-knapperne, og volumenknappen-down er meget mindre end volumenknappen op, så jeg skyldes vendte strømmen, når du forsøger at justere lydstyrken et par gange i løbet af de første par film. Jeg lavede en masse færre fejl billige beats by dre studio efter blot et par timers brug.

Desværre snorene kommer i rød til alle modeller, så der er en lille smule farve sammenstød, når siger, du får den blå model og ende op med en rød snor. For $ 379,95, bør du nok få ledninger, der matcher farven på hovedtelefonerne. Alligevel er disse trådløse hovedtelefoner, og langt de fleste mennesker vil stuve væk de ekstra ledninger (undtagen måske USB-kabel) og aldrig bruger dem, så farven vil ikke noget for meget. Det er dog værd at bemærke, at hovedtelefonstikket interne batteri har at . have nogle afgift for hovedtelefoner til at arbejde, trådløs eller kablet.