Leder du efter de bedste hovedtelefoner til at købe

18/nov/2014 08:45:56 hdfjdgfjdgj Contatta l'autore

Plantronics klemt en hel del funktionalitet i beats by dre danmark ørekopperne. Du trykker højre øre kop til at besvare opkald, skal du holde knappen nede i flere sekunder for at starte Bluetooth-parringstilstand og sno ridged, cirkulær ring på hætten ydre for at justere lydstyrken. Du kan finde afbryderen langs ryggen, sammen med en række af LED-lys foring gitter, der fungerer som batteri indikatorer. Der er en bundmonteret knappen for at aktivere OpenMic - en Plantronics-eksklusiv funktion, der giver 0000 dig mulighed for at justere, hvor meget omgivende støj, du ønsker at høre gennem hovedtelefoner.

På indersiden er der en ny "forbedret" DSP (Digital Signal Processor) og software Beats beats by dre solo har, med henblik på markedsføring, døbt Beats Akustisk Engine. Disse er aktive støjreducerende hovedtelefoner, og de er udstyret med to indstillinger af "adaptive" støj annullering. Ifølge Beats, den ene tilstand er at lytte til musik og tilbyder "balanceret" adaptiv støjreduktion mellem din musik og dine omgivelser, og den anden tilstand giver stærkere støjreduktion for, når du er afbrudt, og bare ønsker at lukke verden ude (du kan 't afspille din musik i denne tilstand).

Leder du efter de bedste hovedtelefoner til at købe i 2014? Uanset om du ønsker noget lidt bedre end de EarPods bundtet med din iPhone, eller har brug for støjreducerende hovedtelefoner til at hjælpe dig med at hån billige beats by dre pro dtere den pendler, vi har, hvad du er ude efter. Vi kommer til at køre ned de allerbedste i øret, on-ear og over-ear hovedtelefoner penge kan købe.

Mød hovedtelefoner, der kan gøre næsten hvad som helst. En eller anden måde lykkedes det Plantronics at proppe NFC, aktiv støjreducerende teknologi og Bluetooth med en rækkevidde på 300 meter ind i de 249 dollar BackBeat Pro hovedtelefoner. Oven i alt dette, levere disse komfortable over-ear hovedtelefoner højt, rimelig præcis lyd med mere end 24 timers batteritid. Disse er blot nogle af grundene ti . l, at Plantronics BackBeat Pro er en af ​​årets bedste sæt hovedtelefoner.