Auguri da re.publique comunicazione d'architettura

22/dic/2014 10:13:10 re.publique comunicazione d'architettura Contatta l'autore

Having trouble viewing this email? View it in your browser

RE.PUBLIQUE VI AUGURA BUONE FESTE
SAREMO CHIUSI DAL 22 DICEMBRE AL 6 GENNAIO

join us on

You're receiving this newsletter because you bought widgets from us.
Not interested anymore? Unsubscribe

re.publique comunicazione d'architettura
via maggio, 1
50125 Firenze
tel. +39 055 7740330

Le informazioni trasmesse sono destinate esclusivamente alla persona o alla società in indirizzo e sono da intendersi confidenziali e riservate. Ogni trasmissione, inoltro, diffusione o altro uso di queste informazioni a persone o società differenti dal destinatario è proibita. Se ricevete questa comunicazione per errore, contattate il mittente e cancellate le informazioni da ogni computer.

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.