Cs wewired.it

Arianna Pellegrini Arianna PellegriniMedia relation & Comunicazione Skype arianna.pellegrini.aida arianna.pellegrini@aidapartners.com Aida Partners Ogilvy PR via Pomponazzi, 9 - Milano tel. +39.02.89504650 - fax +39.02.89511499 www.aidapartners.com The information contained in this e-mail is confidential and solely for the intended addressee(s).

15/dic/2008 09.13.35 Aida Pertners OgilvyPR Contatta l'autore

Logo.jpg

Buongiorno,

in allegato il comunicato stampa relativo awewired.it, un’innovativa piattaforma digitale  che  da oggi 15  dicembre fungerà da “aggregatore” delle conversazioni online che si snodano intorno al mondo WIRED, e due immagini, (di cui la prima è l’HomePage) della piattaforma stessa.

Per ulteriori informazioni rimango a vostra disposizione.

La ringrazio per la cortese attenzione.

Arianna Pellegrini

Media relation & Comunicazione
Skype arianna.pellegrini.aida

arianna.pellegrini@aidapartners.com

Aida Partners Ogilvy PR
via Pomponazzi, 9 - Milano
tel.
+39.02.89504650 – fax +39.02.89511499
www.aidapartners.com

Unauthorized reproduction, disclosure, modification, and/or distribution of this e-mail may be unlawful.
If you have received this email in error, please notify the sender immediately and delete it from your system.
The views expressed in this message do not necessarily reflect those of Aida Partners srl.
Neither the sender nor Aida Partners srl accept any liability whatsoever for defects of any nature in, or arising from, this transmission.
E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error free, as messages can be intercepted, corrupted, contain viruses, or arrive late or incomplete.

Informativa ex art. 13 D.Lgs. 196/2003 www.aidapartners.com