Comunicato stampa : BOMBARDIER INC.

BOMBARDIER INC.: Media Advisory: assemblea annuale degli azionisti di Bombardier Inc. 28/05/2010 12:51:00 Conference call per l'annuncio dei risultati finanziari del primo trimestre MONTREAL, QUEBEC--(Marketwire - 27 maggio 2010) - (TSX: BBD.A)(TSX: BBD.B) - L'assemblea annuale degli azionisti di Bombardier Inc. si terrà mercoledì 2 giugno 2010 alle ore 9.30 al Centre Mont-Royal Auditorium - Piano 1 2200 Mansfield Street Montreal, Quebec All'inizio dell'assemblea è previsto un breve momento per le foto.

28/mag/2010 12.55.25 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BOMBARDIER INC.

BOMBARDIER INC. : Media Advisory: assemblea annuale degli azionisti di Bombardier Inc.
28/05/2010 12:51:00

Conference call per l'annuncio dei risultati finanziari del primo trimestre

Centre Mont-Royal Auditorium - Piano 1 2200 Mansfield Street Montreal, Quebec

All'inizio dell'assemblea è previsto un breve momento per le foto. Fotografi e video operatori saranno poi invitati a lasciare la sala.

There will be a brief media availability after the meeting, during which Pierre Beaudoin, President and Chief Executive Officer, Bombardier Inc.; Guy C. Hachey, President and Chief Operating Officer, Bombardier Aerospace; and Andre Navarri, President and Chief Operating Officer, Bombardier Transportation, will meet media representatives in the Salon Mansfield 5, on the Lobby level.

The annual meeting will be broadcast live on the Internet at the following address: www.bombardier.com

A conference call intended for investors and financial analysts will be held the same day at 3:00 p.m. Pierre Beaudoin, Andre Navarri, Guy C. Hachey and Pierre Alary, Senior Vice President and Chief Financial Officer, Bombardier Inc. will review the Corporation's financial results for the first quarter ended April 30, 2 010.

A question period intended for media will take place at the end of this same conference call. To participate in this question period, media representatives need simply identify themselves when they register for the call.

This conference call will also be broadcast live on the Internet at the following address: www.bombardier.com

Media representatives wishing to listen in on the call will be able to do so by dialing one of the following conference call numbers:

Integral version (without translation) : 514-394-9321 or 1 866 540-8119 (toll-free in North America) +800 2787-2790 (overseas calls)

In English: 514-394-9319 or 1 866 240-8935 (toll-free in North America) +800 2492-4460 (overseas calls)

In French: 514-394-9317 or 1 888 791-1369 (toll-free in North America) +800 4994-8960 (overseas calls)

Contacts: Bombardier Inc. Isabelle Rondeau Director, Communications +1-514-861-9481

Bombardier Inc. Shirley Chenier Senior Director, Investor Relations +1-514-861-9481 www.bombardier.com

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin