Comunicato stampa : BENETTON GROUP

Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53 Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza BENETTON GROUP BENETTON GROUP: news of the week 20/09/2010 10:58:00 Monday September the 20th, 2010 The week at the Stock Exchange Milan Stock Exchange Benetton Group shares closed the trading day of Friday Septmber the 17th at the Milan Stock Exchange at a price of 5.39 euro, with a performance of +1.0% over Friday September 10th.

20/set/2010 11.00.43 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BENETTON GROUP

BENETTON GROUP : news of the week
20/09/2010 10:58:00

Monday September the 20th, 2010

The week at the Stock Exchange

Milan Stock Exchange
During the week, average daily volumes were around 412 thousand pieces.
The performance of Benetton Group shares since the beginning of the year ha s been of -13.7%. In the same period the index FTSE Italy All-Share, FTSE Italy Mid Cap Ind and the Bloomberg Europe Apparel index have registered a performance of -10.8%, -5.3% and +19.1% respectively.
Newsflow
During the last week an update note on the Group was published by Exane BNP Paribas.

The appendixes relating to the press release are available on:

170301_66_4QH7_20100903-WeeklyNews-ENG.doc

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin