Comunicato stampa : BENETTON GROUP

Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53 Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza BENETTON GROUP BENETTON GROUP: NEWS OF THE WEEK 12/10/2010 12:26:00 Tuesday October the 12th, 2010 The week at the Stock Exchange Milan Stock Exchange Benetton Group shares closed the trading day of Friday October 8th at the Milan Stock Exchange at a price of 5.55 euro, with a performance of -0.1% over Friday October the 1st.

12/ott/2010 12.30.39 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BENETTON GROUP

BENETTON GROUP : NEWS OF THE WEEK
12/10/2010 12:26:00

Tuesday October the 12th, 2010

The week at the Stock Exchange

Milan Stock Exchange
During the week, average daily volumes were around 344 thousand pieces.
The performance of Benetton Group shares since the beginning of the year has bee n of -11.1%. In the same period the index FTSE Italy All-Share, FTSE Italy Mid Cap Ind and the Bloomberg Europe Apparel index have registered a performance of -9.7%, -3.8% and +38.7% respectively.
Events
On November 12th, Benetton Group Board of Directors will examine 2010 Nine Months Results which will be presented to the market in the afternoon of the same day during a conference call.
Details of the event will be available in the homepage of the Investor Relations site www.benettongroup.com/investors

The appendixes relating to the press release are available on:

170881_66_JNEQ_~$101001-WeeklyNews-ENG.doc

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin