Comunicato stampa : BOMBARDIER INC.

BOMBARDIER INC.: Media Advisory: Bombardier organizza una Giornata degli investitori/Risultati finanziari del terzo trimestre, terminato il 31 ottobre 2010 26/11/2010 10:36:00 Media Advisory: Bombardier organizza una Giornata degli investitori/Risultati finanziari del terzo trimestre, terminato il 31 ottobre 2010 MONTREAL, QUEBEC--(Marketwire - 25 novembre 2010) - I risultati finanziari di Bombardier Inc. (TSX:BBD.A)(TSX:BBD.B) per il terzo trimestre, terminato il 31 ottobre 2010, saranno pubblicati giovedì 2 dicembre 2010.

26/nov/2010 10.40.36 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BOMBARDIER INC.

BOMBARDIER INC. : Media Advisory: Bombardier organizza una Giornata degli investitori/Risultati finanziari del terzo trimestre, terminato il 31 ottobre 2010
26/11/2010 10:36:00

MONTREAL, QUEBEC--(Marketwire - 25 novembre 2010) - I risultati finanziari di Bombardier Inc. (TSX:BBD.A)(TSX:BBD.B) per il terzo trimestre, terminato il 31 ottobre 2010, saranno pubblicati giovedì 2 dicembre 2010. Pierre Beaudoin, presidente e Chief Executive Officer (CEO), Bombardier Inc.; Guy C. Hachey, presidente e Chief Operating Officer (COO), Bombardier Aerospace; André Navarri, presidente e Chief Operating Officer (COO), Bombardier Transportation e Pierre Alary, Senior Vice President e Chief Financial Officer (CFO), Bombardier Inc. terranno una teleconferenza per commentare i risultati finanziari del terzo trimestre. The Company will also hold an afternoon information session. Both events are intended for investors and financial analysts.

CONFERENCE CALL DATE: Thursday, December 2, 2010 TIME: 10:00 a.m., Montréal time

A question period intended for the media will take place at the end of the conference call. To participate, media representatives must identify themselves when they register for the call. Conference call dial-in instructions

Media representatives wishing to listen in on the call will be able to do so by dialing one of the following numbers: Integral version: 514-394-9321 or (without translation) 1-866-540-8119 (toll-free in North America) +800-2787-2790 (overseas calls)

In English: 514-394-9319 or 1-866-240-8935 (toll-free in North America) +800-2492-4460 (overseas calls)

In French: 514-394-9317 or 1-888-791-1369 (toll-free in North America) +800-4994-8960 (overseas calls) The conference call will be broadcast live on the Internet at the following address: www.bombardier.com

INFORMATION SESSION Senior management from Bombardier Inc., Bombardier Aerospace and Bombardier Transportation will also hold an afternoon information session intended for investors and financial analysts. This session will be held in English only.

The information session will be broadcast live on the Internet at www.bombardier.com. INFORMATION SESSION DATE: Thursday, December 2, 2010 TIME: 1:00 p.m., Montréal time

SCHEDULE 1:00 - 1:30 p.m. Overview by Pierre Beaudoin, President and CEO, Bombardier Inc. (Questions will be taken at the end of the session.) 1:30 - 1:45 p.m. Presentation by Pierre Alary, Senior Vice President and Chief Financial Officer, Bombardier Inc. - Q&A 1:45 - 3:15 p.m. Presentation by Bombardier Transportation - Q&A 3:15 - 3:45 p.m. Break 3:45 - 5:15 p.m. Presentation by Bombardier Aerospace - Q&A 5:15 - 5:45 p.m. Conclusion by Pierre Beaudoin, President and CEO, Bombardier Inc. - Q&A

Please note that all allocated times are approximate.

A question period intended for the media will take place at the end of each Q&A session. To participate, media representatives must register online and submit their questions via the webcast viewer.

Bombardier Inc. Isabelle Rondeau Director, Communications 514-861-9481 www.bombardier.com Bombardier Inc. Shirley Chenier Senior Director, Investor Relations 514-861-9481

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin