Comunicato stampa : BENETTON GROUP

Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53 Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza BENETTON GROUP BENETTON GROUP: NEWS OF THE WEEK 29/11/2010 15:11:00 Monday November the 29th, 2010 The week at the Stock Exchange Milan Stock Exchange Benetton Group shares closed the trading day of Friday November 26th at the Milan Stock Exchange at a price of 4.73 euro, with a performance of -3.6% over Friday November 19th.

29/nov/2010 15.16.10 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BENETTON GROUP

BENETTON GROUP : NEWS OF THE WEEK
29/11/2010 15:11:00

Monday November the 29th, 2010

The week at the Stock Exchange

Milan Stock Exchange
During the week, average daily volumes were around 383 thousand pieces.
The performance of Benetton Group shares since the beginning of the year has bee n of -24.3%. In the same period the index FTSE Italy All-Share, FTSE Italy Mid Cap Ind and the Bloomberg Europe Apparel index have registered a performance of -13.3%, -6.8% and +30.7% respectively.

Events
On November 12th, Benetton Group Board of Directors examined and approved 2010 First Nine Months Results: consolidated revenues at 1.498 Million Euro, net income 85 Million Euro.
Details of the event are available in the homepage of the Investor Relations site www.benettongroup.com/investors

Newsflow
During the week some update notes on the Group were published by Banca Aletti and Il Sole 24 Ore.

The appendixes relating to the press release are available on:

171781_66_8960_20101104-WeeklyNews-ENG.doc

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin