Comunicato stampa : BENETTON GROUP

Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53 Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza BENETTON GROUP BENETTON GROUP: Weekly News 09/03/2009 10:28:00 BNG - WEEKLY NEWS The week at the Stock Exchange Milan Stock Exchange Benetton Group shares closed the trading day of Friday, March 06th at the Milan Stock Exchange at a price of 4.68 euro, with a performance of -5.6% over the previous Friday.

09/mar/2009 10.31.00 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BENETTON GROUP

BENETTON GROUP: Weekly News
09/03/2009 10:28:00

BNG - WEEKLY NEWS

The week at the Stock Exchange

Milan Stock Exchange

During the week, average daily volumes were around 177 thousand pieces.

The performance of Benetton Group shares since the beginning of the year has been of -23.4%.

In the same period the mid-cap index Mibtel, Midex and the Bloomberg Europe Apparel index have registered a shrinkage of -28.9%, -21.2% and -27.4% respectively.

Events

On Wednesday March 18th 2009, Benetton Board will examine the 2008 Full Year Results. An audio webcast/call will follow in the afternoon at 04:00pm CET (10:00am EST); further details will be available on the web site www.benettongroup.com/investors

NewsflowOn Friday March 13th, Fall/Winte r 09 UCB Kid and Sisley Young collections will be presented to the press in Milan.

The appendixes relating to the press release are available on:

Allegato

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin