Comunicato stampa : BENETTON GROUP

06/apr/2009 10.25.47 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BENETTON GROUP

BENETTON GROUP: Weekly News
06/04/2009 10:23:00

BNG - WEEKLY NEWS

The week at the Stock Exchange

Milan Stock Exchange

Benetton Group shares closed the trading day of Friday, April 03rd at the Milan Stock Exchange at a price of 5.60 euro, with a performance of +14.3% over the previous Friday.

During the week, average daily volumes were around 130 thousand pieces.

The performance of Benetton Group shares since the beginning of the year has been of -8.2%.

In the same period the mid-cap index Mibtel, Midex and the Bloomberg Europe Apparel index have registered a shrinkage of -10.3%, +3.8% and -8.3% respectively.

Events

On Tuesday April 07th in Paris, UCB, Undercolors and Sisley FW09 collections will be presented to the press.Benetton Annual General Meeting for the approval of 2008 Financial Statement will be held on April 20th. The relative documents are available on our web site www.benettongroup.com/investors, and in paper copy by the company headquarters.

The appendixes relating to the press release are available on:

Allegato

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin