Comunicato stampa : BENETTON GROUP

Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53 Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza BENETTON GROUP BENETTON GROUP: Weekly News 25/05/2009 11:30:00 The week at the Stock Exchange Milan Stock Exchange Benetton Group shares closed the trading day of Friday, May 22nd at the Milan Stock Exchange at a price of 6.29 euro, with a performance of +3.01% over the previous Friday.

25/mag/2009 11.35.28 Hugin Group Contatta l'autore

Se non potete visualizzare questa mail in formato HTML, vi proponiamo di riceverla in formato testo. Per questo, si prega di contattare al (33) 149 27 53 53

Alla cortese attenzione della Redazione - Servizio Borsa / Finanza

BENETTON GROUP

BENETTON GROUP : Weekly News
25/05/2009 11:30:00

The week at the Stock Exchange

Milan Stock Exchange

During the week, average daily volumes were around 344 thousand pieces.

The performance of Benetton Group shares since the beginning of the year has been of +3.1%.

In the same period the mid-cap index Mibtel, Midex and the Bloomberg Europe Apparel index have registered a performance of +4.7%, +15.6% and +6.6% respectively.

Events

On Thursday May 28th, Benetton Group will be present in Milan for Deutsche Bank Italian Conference.

On Thursday June 4th, will attend a conference organized by J.P. Morgan in London, where Benetton will have the opportunity to meet several investors.

Newsflow

During the week an update note on the Grou p was published by Merrill Lynch.On Tuesday May 19th the UCB Kid Spring/Summer 2010 collections were presented to agents and clients.

The appendixes relating to the press release are available on:

154057_66_B2WI_20090504-WeeklyNews-ENG.doc

Questo comunicato é distribuito da Hugin. L'emittente è l'unico responsabile per il contenuto del comunicato.

Ricevete i comunicati stampa in merito ai servizi Hugin presso i professionisti dei media.
Vi invitiamo a consultare i servizi gratuiti dedicati ai giornalisti sul sito http://www.hugingroup.com

Hugin