Press Release: Pizza Napoli app for iPhone, iPad, iPod Touch

20/gen/2011 18.37.52 Iuppiter.eu Contatta l'autore

App : Pizza Napoli

iPod Touch, iPad, iPhone

Pizza Napoli is the first app about preparation of recipes of classic Neapolitan pizza only as they are prepared by local pizzerias.

The app contains directions for the preparation of the recipes as they are made in Naples, describing the process for the dough to those of different pizzas, from the more traditional ones such as 'Margherita' in the less common such as the one with sausages and chips. The app then provides a brief history of pizza.

Napoli pizza is in: English, Italian, German, Spanish and French.

info and promo code:

email -  iuppiter@iuppiter.eu

App : Pizza Napoli

disponibile per iPod Touch, iPad, iPhone

Pizza Napoli è la prima app che fornisce le ricette delle classiche pizze napoletane, esclusivamente così come sono preparate dai pizzaioli locali.

L'app indica le modalità per la preparazione delle tradizionali ricette eseguite nelle pizzerie di Napoli, fornendo la descrizione dettagliata della preparazione dell'impasto, che costituisce la base delle vaire pizze: dalle più tradizionali come la Margherita a quella meno comuni come ad esempio quella con Wurstel e Patatine. L'app infine contiene una breve storia della pizza.

Pizza Napoli è multilingue: italiano, inglese, tedesco, spagnolo e francese.

Il link all'Apple Store: http://itunes.apple.com/it/app/pizza-napoli/id415169451?mt=8

per info stampa e promo code:

email -  iuppiter@iuppiter.eu

telefono - +39 331 642 4020