Comunicato stampa accordo GlobalTrust e Reale Mutua Assicurazioni

for the contents of this message unless independently verified in writing or

26/ago/2005 19.21.12 GlobalTrust Inc Contatta l'autore

GlobalTrust Inc.
Piazza S. Pietro 2 - 05100 Terni Italy
Phone +39-0744-441214 Fax +39-0744-448285
promo@globaltrust.it
www.globaltrust.it

Terni, 24 agosto 2005.

GlobalTrust, partner italiana di Entrust, Spin-Off di Nortel, società leader nel settore delle soluzioni di sicurezza e gestione delle identità e degli accessi, annuncia con questo Comunicato Stampa ( in allegato ) l’acquisizione del Gruppo Reale Mutua Assicurazioni come cliente per la messa in sicurezza dei portali gestiti dal Gruppo ed in particolar modo per la sicurezza dei servizi offerti.

In attesa di una vostra risposta o segnalazione riguardante l’eventuale pubblicazione di questo nostro comunicato nei vostri spazi (web e non) vi inviamo i nostri saluti.

GlobalTrust Inc.
Entrust Inc. European Registration Authority

Piazza S. Pietro 2 - 05100 Terni Italy
Phone +39-0744-441214 Fax +39-0744-448285
promo@globaltrust.it
www.globaltrust.it www.entrust.com

DISCLAIMER
This message and any information contained within it, including but not limited to subject matter, addressees and their e-mail addresses and attachments hereto are intended only for the personal and confidential use of the designated recipients named herein. Internet communications may not be secure and may be intercepted,re-directed or spoofed and therefore GlobalTrust inc. does not accept legal responsibility for the contents of this message unless independently verified in writing or digitally certified. Any views or options presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of GlobalTrust Inc. unless otherwise specifically stated. You are hereby notified that if you have received this message in error any review, dissemination, distribution or copying of this message is unlawful and strictly prohibited, and you should, with normal business courtesy, immediately notify the sender of the incident and then destroy this message by deletion and removal from your Deleted Items folder. Any opinions, explicit or implied, are solely those of the author and do not necessarily represent those of GlobalTrust group of companies.