Press Release Aurora HPC

31/mag/2010 13.22.53 Eurotech S.p.A. Contatta l'autore

Please find enclosed our latest press release:

Unleashing Green Petascale Computing: Eurotech presents Aurora Au-5600, one of the first Intel® Cluster Ready supercomputers supporting the new 6-core Intel® Xeon® processor 5600 series.

Giuliana Vidoni

Group Marketing & Communication

direct:     +390433 485 462

mobile:  +39 346 6615362

email:    giuliana.vidoni@eurotech.com

EUROTECH

DIGITAL TECHNOLOGIES FOR A BETTER WORLD

HEADQUARTERS – Via Fratelli Solari, 3/a | 33020 Amaro UD | Tel. +39. 0433 485411  | Fax +39. 0433 485499 |
www.eurotech.com
____________________________________

Il presente messaggio ed ogni suo allegato sono da intendersi inviati esclusivamente agli effettivi destinatari e potrebbero essere soggetti a restrizioni legali. Se avete ricevuto questo messaggio per errore vi invitiamo a darne immediata notifica al mittente e cancellarlo dal vostro sistema. Qualsiasi altro uso di questo messaggio da parte vostra e' strettamente proibito.

This e-mail, and any file attached to it, is meant only for the intended recipient of the transmission and may be a communication privileged by law. If you have received it in error, please notify the sender immediately and delete the original from your system. Any other use of this e-mail by you is strictly forbidden.

____________________________________

Per favore, pensate all’ambiente prima di stampare questa e-mail. Please consider the environment before printing this e-mail.