Comunicato stampa

Via Giuntini, 1356021 Navacchio di Cascina - PisaITALY Tel. +39 050 777911 Fax +39 050 754392 E-mail: a.levy@bigbangsol.comSito web: www.bigbangsol.com This e-mail and any files transmitted with it are confidential and/or privileged material and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.

01/dic/2006 17.30.00 Big Bang Contatta l'autore

Buonasera,
ecoovi il nostro comunicato.
Ringrazaindovi anticipatamente.

Alexandre Levy
Big Bang Solutions Alexandre G. Levy - Account Senior
Big Bang Solutions S.r.l.
Via Giuntini, 13
56021 Navacchio di Cascina - Pisa
ITALY
E-mail: a.levy@bigbangsol.com
Sito web: www.bigbangsol.com

This e-mail and any files transmitted with it are confidential and/or privileged material and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Any review, retransmission, dissemination or other use of this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. So if you have received this e-mail in error please contact the sender by phone (+39 050 754390) or by e-mail (info@bigbangsol.com), and delete the material from any computer.

Le informazioni contenute nella presente comunicazione e i relativi allegati possono essere riservati e, comunque, destinati esclusivamente alle persone o alla Società sopraindicati. La diffusione, distruzione e/o copiatura del documento trasmesso da parte di qualsiasi soggetto diverso dal destinatario è proibita, sia ai sensi dell' art. 616 c.p., che ai sensi del D.Lgs. n. 196/2003. Se avete ricevuto questo messaggio per errore, vi preghiamo di distruggerlo e di informarci immediatamente per telefono allo 050 754390 o inviando un messaggio all'indirizzo e-mail info@bigbangsol.com