Comunicato

phone  +39 081.8427333

fax       +39 081.8427486

pers.    +39 333 7671250

Le informazioni contenute nella presente comunicazione erelativi allegati possono essere riservate e sono, comunque, destinateesclusivamente alle persone o all'ente sopraindicati. La diffusione,distribuzione e/o copiatura del documento trasmesso da parte di qualsiasisoggetto diverso dal destinatario è proibita ai sensi del D.lgs. n. 196 del30/06/2003. Se l'informazione vi è pervenuta per errore, vi preghiamo dirispondere al mittente informandolo.

The information in this email is confidential and mayalso be legally privileged. It is intended for the addressee only. Access tothis e-mail by anyone else is unauthorised. It is not relied upon by any personother than the addressee except with our prior written approval. If no suchapproval is given, we will not accept any liability arising from any thirdparty acting, or refraining from acting on such information. Unauthorisedrecipents are required to maintain confidentiality If you have received thise-mail in error, please notify us immediately. Any use, dissemination,forwarding, printing or copying of this e-mail is prohibited.