Comunicato Stampa ORDEIS srl annuncia accordo di produzione scarpe - Press Release ORDEIS srl annunces production agreement shoes

02/ott/2007 00.04.00 ISABELLA ZOCCHI Collezioni Contatta l'autore

PRESS RELEASE

Ordeis srl announced production agreement for shoes between Vittorio Valsecchi

SAMARATE (VA) - ITALY. February 27, 2007. Ordeis srl, producer and distributor of Isabella Zocchi Collezioni brand announced today the production agreement with shoe factory Vittorio Valsecchi based in Parabiago (MI) – ITALY for the exclusive production of her shoes and boots.

Calzaturificio Vittorio Valsecchi has been established in 1953 for the production of high quality women's shoes, serving the upscale market. It manufactures about 300 pairs/day in its factory in Parabiago, Italy (Parabiago is one of the oldest and most valued Italian shoe districts, home of some of the most famous luxury shoe brands).

The extreme quality of the VITTORIO VALSECCHI shoes comes from a very long handicraftsman experience and manufacturing ability.

Producing owner brands Vittorio Valsecchi (aimed at an elegant and sophisticated woman) sold in the best boutiques and upscale specialty shops in Europe, Asia and North America.

Also, producer for other well know international italian and french important brands.

For more info visit http://www.vittoriovalsecchi.it/

ORDEIS srl annuncia accordo di produzione calzature con la Vittorio Valsecchi

SAMARATE (VA) – ITALIA. 27 Febbraio 2007. ORDEIS srl, produttore e distributore del marchio Isabella Zocchi Collezioni annuncia oggi l’accordo con il calzaturificio Vittorio Valsecchi di Parabiago (MI) – ITALIA per la produzione in esclusiva delle sue scarpe e stivali.

Il calzaturificio Vittorio Valsecchi dal 1953 produce a mano calzature donna di alta qualità.
Capacità produttiva di 300 paia/giorno totalmente realizzate nello stabilimento di Parabiago.

L’estrema qualità delle scarpe VITTORIO VALSECCHI deriva dalle qualità manuali frutto di una lunga tradizione artigianale ed esperienza nel settore calzaturiero da diversi decenni.

Marchi proodotti sono Vittorio Valsecchi, per la donna sofisticata ed elegante in vendita nelle boutiques e stores d'Europa, Asia e Nord America.

Inoltre, produttore di scarpe alta moda per noti stilisti italiani e francesi.

Per ulteriori informazioni http://www.vittoriovalsecchi.it/

Ufficio Stampa: press@isabellazocchi.com - www.isabellazocchi.comPress Office: press@isabellazocchi.com - www.isabellazocchi.com