Voordat hij toetrad tot de Timberwolves

24/lug/2018 05:53:55 kasukitaki Contatta l'autore

Leonard's huidige contract looped in 2020, met de resterende twee jaar salaris van $ 20 miljoen en $ 21.33 miljoen, waarbij het seizoen 2019-20  air jordan 10 retro  een speleroptie is. Als Leonard volgend jaar nog steeds het ideas van "alleen voor de Lakers" niet verandert, zal hij waarschijnlijk uit het contract springen en een langetermijncontract met de Lakers ondertekenen.
In de 2010 NBA Draft werd Belica geselecteerd in de 35e overall keuze in de tweede ronde, hij belandde pas in 2015 in de NBA. Voordat hij toetrad tot de Timberwolves, won Belize de European League MVP.
Eder deze week, Bjelica kennis van de 76ers, om familiale redenen, zou hij niet naar Philadelphia, zal het nieuwe seizoen terug te keren naar Europe om te spelen. "Bedankt voor mij de gelegenheid geeft in Philadelphia, maar ik moet een keuze voor mijn familie te maken," Bjelica zei: "Brent - Brown is een goede man, een goede coach, maar voor mij is het belangrijkste Het is familie en establishedit. "
Belica onthulde dat als hij deze zomer een  nike vapormax plus  langetermijncontract kan krijgen, hij zal overwegen om in de NBA te blijven spelen.
Volgens de Italiaanse media, "de hele markt," het nieuws, Juventus en Atletico Madrid hebben de Uruguay-verdediger Godin onderhandeld contract, maar de kant Atletico Madrid hee, une intentie om de defensieve ruggengraat te behouden, en is op dezelfde leeftijd en hetzelfde loon Juventus geweest Het contract, in de verwachting dat Godin van gedachten verandert en ervoor kiest om in het team te blijven.
"De hele markt", aldus Luo C na de toetreding tot Juventus, Godin ook een bereidheid om de voetsporen van de Portugese ster u te te drukken, uw bezoek aan Turijn om het team te helpen won de Champions League trofee dit seizoen. Juventus het verstrekken van een driejarig contract Godin, wanneer het contract afloopt, zal Godin ten minste 35 jaar oud zijn.
Ondanks Juve aspecten van Godin vol  row disruptor  oprechtheid, maar lakens Legion hopen nog steeds op de Uruguay Titans te verlaten. Het is gemeld dat het team een ​​zelfde staat en Juve contractinglenging Godin heeft geopend, in de hoop om zijn contract te verlengen in juni 2021.