CAME: Comunicato stampa Inaugurazione Logistic Store

barbara.rivolta@publicisconsultants.it
w:
publicis-consultants.com

AVVERTENZA: La presente comunicazione è confidenziale nonché tutelata dal segreto professionale ed è comunque ad esclusivo uso del destinatario sopra indicato. Nel caso non fosse destinata a Voi, Vi preghiamo di volerci avvertire immediatamente tramite telefono o e-mail all’indirizzo sopra indicato e distruggere quanto ricevuto. Grazie.
NOTICE: The information contained in this e-mail message is privileged and confidential, intended only for the use of the individual or entity named above. If you are not the intended recipient, please notify us immediately by telephone or e-mail and destroy this communication. Thank you

PUBLICIS CONSULTANTS ITALIA s.r.l. a Socio Unico
Milano, via Zarotto n. 2
Capitale sociale euro 10.320,00 I.V.
Codice fiscale e Registro Imprese di Milano n. 09640810157, R.E.A. di MILANO n. 1309627

------------------------------------------------------------------------
Disclaimer
The information in this email and any attachments may contain proprietary and confidential information that is intended for the addressee(s) only. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution, retention or use of the contents of this information is prohibited. When addressed to our clients or vendors, any information contained in this e-mail or any attachments is subject to the terms and conditions in any governing contract. If you have received this e-mail in error, please immediately contact the sender and delete the e-mail.