storia = 1, 29, 33, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 2919,

26/mar/2012 12.45.54 fantogame.it Contatta l'autore

c'era una volta l'inferno sta entrando una dannata: con il suo ragazzo morti insieme in un incidente attendono insieme il momento della loro condanna lei andrà all'inferno femminile e lui in quello maschile da allora non si vedranno ne si sentiranno più chiamano prima il ragazzo poi entrerà la ragazza la mamma della ragazza sarà anche lei dannata per lussuria (è divorziata) ma non essendo ancora morta non è ancora lall\'inferno la mamma raggiungerà l'inferno dopo 5 anni dalla morte della figlia Have been to East Coast Wings with family on Country Club Road many times and was alawys satisfied. Then ordered some wings take out and when I got home I discovered that my order was short and missing items. I phoned East Coast Wings promptly to try and rectify the situation, but was met with, sorry, you should have checked your order before you left the store . Am I to understand that I was supposed to open the package and actually count the number of chicken wings inside the styrofoam container ? Where is the QC ? I asked to speak to the manager and got nowhere. I have been reluctant to go there or order from there since.