CS Argos

Via dei Carraresi, 31
 00164 - Roma (RM)

s.

Per la tutela dei dati personali di cui alla Dlgs. 196/2003 e successive modificazioni, si comunica che i dati concernenti la Vs. persona/società, che ci sono stati o verranno da Voi forniti, saranno da noi trattati unicamente ai fini dell'espletamento degli incarichi consentiti dal nostro oggetto sociale e per gli adempimenti previsti per legge.

This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee, you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system.  e-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain malware.

The presence of this disclaimer is not a proof that it was originated at Melt ADV di Michele Giovannini or one of its affiliates. Melt ADV di Michele Giovannini and its affiliates therefore do not accept liability for any errors or omissions in the content of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required, please request a hard-copy version. Melt ADV di Michele Giovannini – Via dei Carraresi, 31– 00164 Rome(Italy), www.meltadv.com