Felice e Forte

English article on bottom page Mi sento felice e forte Un graduato del Programma Narconon è una persona che ha completato il suo percorso di riabilitazione ed è pronta ad affrontare la vita.

Persone Ron Hubbard Library, Clark Carr, Houston s, Amy Winehouse, Anna Nicole Smith, Michael Jackson, Whitney Houston, Fabrizio Il Programma Narconon FUNZIONA, May
Luoghi Europa, Sud, New York, Long
Organizzazioni Better Living and Education International, Narconon International
Argomenti internet, impresa, software, economia

20/feb/2012 22.31.56 comunita-droga.org Contatta l'autore

Narconon Logo
English article on bottom page

Mi sento felice e forte

Fabrizio è uno di questi e oggi torna a casa dalla sua famiglia.
E' un uomo completamente ritrovato e fiducioso di far bene nella vita. Quella che segue è la sua storia di successo.
Felice e Forte
"Ho completato il Programma Narconon e il mio successo è di aver messo ordine nella mia persona, a livello mentale, spirituale ed etico.
Mi sono liberato da tutti i residui di droghe e veleni arrivando così ad essere più consapevole, razionale, responsabile e mi sono tuffato nella vita, nella società e nel mondo, con una nuova ottica.
Posso affrontare, risolvere e ottenere tutto ciò che si presenta davanti a me usando sia la conoscenza ricevuta grazie al Programma Narconon, sia tutta l'affinità, la realtà e la comunicazione di cui sono capace.

Una delle cose più importanti che ho capito è cosa vuol dire aiutare, aiutare veramente.
Ho ricevuto tanto aiuto e ho imparato ad aiutare gli altri.
Mi sono impegnato molto ed oltre ad aiutare me stesso ho dato supporto ed aiutato i miei stessi compagni di viaggio affinchè anche loro si salvassero dalla trappola della droga e dell'alcool.
E... Insieme... ce l'abbiamo fatta!
Mi sento felice e forte. Grazie Narconon!"

Fabrizio

Il Programma Narconon FUNZIONA!
Se conosci un tossicodipendente od un alcolista o una famiglia coinvolta nel dramma delle droghe, c'è qualcosa che puoi fare subito.

Rivolgiti agli operatori del Narconon Astore:

Chiama il n. 0732 74104 - Consulenza immediata.

Una semplice telefonata potrebbe salvare la persona a te cara e dare inizio ad una nuova vita, piena di entusiasmo, responsabilità e libertà dalla dipendenza.

Per maggiori informazioni: www.narconon.it

Se conosci qualcuno che usa droghe o alcool
CHIAMA SUBITO IL N. 0732 74104
IL PROGRAMMA NARCONON FUNZIONA!

Le informazioni contenute in questo messaggio sono riservate e confidenziali ed è vietata la diffusione in qualunque modo eseguita. Qualora Lei non fosse la persona a cui il presente messaggio è destinato, La invito ad eliminarlo e a non leggerlo, dandocene gentilmente comunicazione.
Per qualsiasi informazione si prega di informarci all'indirizzo e-mail: cancella@narcononsudeuropa.org
(D. Lgs. n. 196/2003 -Testo Unico Privacy).

TO UNSUBSCRIBE
cancella@narcononsudeuropa.org

Narconon International

Superstar Whitney Houston's Death the Latest in a Long, Tragic String of Losses to Prescription Drugs?

Early news reports comment on the presence of multiple prescription drugs in the star's room that could easily have combined with recent alcohol consumption to cause her death.

On February 12, 2012, the world learned that yet another talented individual has been lost most probably to prescription drugs. The day before, Whitney Houston had died in her Beverly Hills hotel room as Grammy celebrations were going on all around her.

Pills
Ms. Houston was alone when she died in her bathtub. She had to be lifted out of the water by paramedics who tried to revive her. But like other celebrities before her, multiple bottles of prescription drugs were found in her hotel room. Initial news reports stated that the powerful tranquilizer Xanax and lorazepam (often sold as Ativan) and also Valium were present, all from the benzodiazepine class of drugs. It was also reported that she had been drinking alcohol the night before, which can intensify the effects of benzodiazepines.

This drug list is similar to the list of drugs that were found in Heath Ledger's body after his death in New York in 2008. The coroner reported that he died from the combined actions of two painkillers, one antihistamine plus Valium, Xanax and temazepam. The last three drugs are also benzodiazepines anti-anxiety drugs.
Benzodiazepines were also found to be involved in the deaths of Michael Jackson and Anna Nicole Smith. Amy Winehouse was found to have the benzodiazepine Librium in her body when she died, as well.

Were Whitney's Prescriptions Given to Her in Rehab?

News services over the years have reported on Ms. Houston's repeated trips to rehab. In interviews in 2002 and 2009, Ms. Houston openly admitted problems with drugs and alcohol. Her most recent trip to rehab was in May 2011.

A person going through withdrawal and dealing with the many stresses of early recovery may manifest anxiety. Many conventional drug and alcohol rehabs prescribe addictive benzodiazepines as part of their treatment. Others prescribe opioids like methadone or buprenorphine, both addictive.

"The only people who know if these benzodiazepines were prescribed at her recent drug rehab program are her doctors and perhaps her family", stated Clark Carr, president of Narconon International. Narconon® is a non-profit organization dedicated to the elimination of substance abuse and addiction, with more than 100 offices and facilities around the world.

"At Narconon rehabilitation centers, we avoid strictly, the use of any drugs like benzodiazepines, methadone or buprenorphine, Mr. Carr added. We find that with ample nutritional support and with effective help to start building a positive future, anxiety quickly fades away. And with our methods of making withdrawal more tolerable and of reducing drug cravings, drug substitutes like methadone are not needed."

The focus of the Narconon drug and alcohol rehabilitation program is to help each student forge a new, completely sober life for him or herself. The Narconon program includes a thorough, sauna-based detoxification cleaning that helps reduce cravings and also has a strong component of life skills training.

"If drugs that were supposed to help her recover from addiction later actually caused her death, it makes her passing all the more heartbreaking", concluded Mr. Carr. "Our deepest sympathies go to her family at this time."

To find out how you can help a loved one recover a fully drug-free life, contact Narconon International today.

cause-death-Did-star-drown-bath-taking-prescription-drugs.html

http://www.newsday.com/entertainment/celebrities/cops-say- whitney-houston-found-underwater-funeral-to-be-in-nj-1.3526274

http://www.nydailynews.com/gossip/whitney-houston-died-fatal-mix- prescription-drugs-alcohol-relatives-told-article-1.1021715

http://articles.cnn.com/2008-02-06/entertainment/ heath.ledger_1_accidental-overdose-anti-anxiety-prescription-drugs? _s=PM:SHOWBIZ

http://www.foxnews.com/entertainment/2011/10/06/prosecutors- highlight-lineup-drugs-found-at-michael-jacksons-mansion/

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/15634083 http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/1109/12/ddhln.01.html

Copyright © 2012 Narconon Sud Europa. Narconon e il logo Narconon jumping man sono marchi d' impresa e di servizio di proprietà dell' Association for Better Living and Education International (ABLE) e sono usati con il suo permesso. Si ringrazia la L. Ron Hubbard Library per avere concesso la riproduzione di materiale protetto da copyright.