Narconon Balkan

24/mag/2012 12.57.44 comunita-droga.org Contatta l'autore

Narconon Logo
English article on bottom page

NARCONON BALKAN

Balkan 1

Testo

Balkan 2
Testo2
Balkan 3
Testo3

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3848015314847&set=a. 3848011834760.2164368.1112113980&type=1&theater

SE CONOSCI QUALCUNO CHE HA UN PROBLEMA DI DROGA O ALCOL C'È QUALCOSA CHE PUOI FARE SUBITO

CHIAMA 02 36589162

IL PROGRAMMA NARCONON FUNZIONA

Narconon è un programma di riabilitazione che non utilizza droghe alternative, farmaci o sostanze che alterano la mente, nel processo della riabilitazione.
È un programma di studio (educativo) per la riabilitazione di chi ha abusato di droghe o alcol basato sulle ricerche e le scoperte dell'educatore L. Ron Hubbard.

Le informazioni contenute in questo messaggio sono riservate e confidenziali ed è vietata la diffu- sione in qualunque modo eseguita. Qualora Lei non fosse la persona a cui il presente messaggio è destinato, La invito ad eliminarlo e a non leggerlo,dandocene gentilmente comunicazione. Per qualsiasi informazione si prega di informarci all'indirizzo e-mail: futuromigliore@interbusiness.it
(D. Lgs. n. 196/2003 -Testo Unico Privacy).

CANCELLA QUI
UNSUBSCRIBE

Narconon International

Shocking New Report

The argument for drug decriminalization has always been that if drugs were legalized, illicit trafficking would drop, drug cartels would lose their power and financial base, and all would be good. A new survey of America's teens shows that it's just not going to work this way.

A new survey from the non-profit anti-drug group The Partnership at Drugfree.org shows that in the years following the liberalization of medical use of marijuana, nearly ten percent of our teens are heavy marijuana users, smoking the addictive drug twenty times a month or more. This means that past-month heavy marijuana use has increased 80% since 2008. (1)

In other results from this survey:

Every month, more than one out of four teens are lighting up at least once, another statistic that's on the increase.
Only 26% of students say that most of their schoolmates do not use marijuana.

Only about half the students said that they "strongly disapprove" of marijuana use, down 11% since 2005.
Teen who are "heavy" marijuana users are 30 times more likely to use cocaine or crack, 20 times more likely to use Ecstasy, and 15 times more likely to abuse prescription painkillers. (2)

Continue reading...

For information on Drug Prevention visit:

Copyright © 2012 Narconon Sud Europa. Narconon e il logo Narconon jumping man sono marchi d' impresa e di servizio di proprietà dell' Association for Better Living and Education International (ABLE) e sono usati con il suo permesso. Si ringrazia la L. Ron Hubbard Library per avere concesso la riproduzione di materiale protetto da copyright.