Il tuo 5 per 1000 per il Narconon

English article on bottom page Il tuo 5 per 1000 per il Narconon I centri Narconon non hanno mai ricevuto né richiesto i soldi del contribuente per condurre la loro guerra alla droga, ma oggi puoi donare il tuo 5 per 1000 nella dichiarazione dei redditi a un centro Narconon.

Persone Ron Hubbard Library, April
Luoghi QUALCUNO, Cina, India, West Virginia, Novilara, Altilia, Santa Domenica Talao, Monte K2, provincia di Cosenza
Organizzazioni Better Living and Education International, Potomac Lion's Club, SAN GRATO 107, ASSOCIAZIONE NARCONON PIEMONTE, ASSOCIAZIONE COMUNITÀ NARCONON IL FALCO, ASSOCIAZIONE NARCONON ASTORE
Argomenti economia, impresa, internet, informatica

28/mag/2012 15.45.29 comunita-droga.org Contatta l'autore

Narconon Logo
English article on bottom page

Il tuo 5 per 1000 per il Narconon

Ti promettiamo più sanità, più conferenze di prevenzione nelle scuole, più ragazzi liberi dalla droga e all'alcol, come facciamo da più di trent’anni.

Scegli il centro Narconon a cui donare il tuo 5 per 1000:

ASSOCIAZIONE NARCONON ASTORE - ONLUS VIA NECROPOLI, 22 NOVILARA (PU)
CODICE FISCALE 01285790414

ASSOCIAZIONE COMUNITÀ NARCONON IL FALCO - ONLUS CONTRADA MONTI - ALTILIA - CS
CODICE FISCALE 99331030785

ASSOCIAZIONE COMUNITÀ NARCONON L'ALBATROS - ONLUS CONTRADA GUARNIERO 10 - SANTA DOMENICA TALAO (CS) CODICE FISCALE 98022390789

ASSOCIAZIONE NARCONON PIEMONTE - ONLUS REGIONE SAN GRATO 107 - VILLAFRANCA D'ASTI (AT) CODICE FISCALE: 92057420058

SE CONOSCI QUALCUNO CHE HA UN PROBLEMA DI DROGA O ALCOL C'È QUALCOSA CHE PUOI FARE SUBITO

CHIAMA 02 36589162

IL PROGRAMMA NARCONON FUNZIONA

Narconon è un programma di riabilitazione che non utilizza droghe alternative, farmaci o sostanze che alterano la mente, nel processo della riabilitazione.
È un programma di studio (educativo) per la riabilitazione di chi ha abusato di droghe o alcol basato sulle ricerche e le scoperte dell'educatore L. Ron Hubbard.

Le informazioni contenute in questo messaggio sono riservate e confidenziali ed è vietata la diffu- sione in qualunque modo eseguita. Qualora Lei non fosse la persona a cui il presente messaggio è destinato, La invito ad eliminarlo e a non leggerlo,dandocene gentilmente comunicazione. Per qualsiasi informazione si prega di informarci all'indirizzo e-mail: futuromigliore@interbusiness.it
(D. Lgs. n. 196/2003 -Testo Unico Privacy).

CANCELLA QUI
UNSUBSCRIBE

Narconon International

Drug Educators from Narconon Of Georgia traveled to West Virginia in response to what many in the area are calling a “Drug Crisis”. While the use of controlled substances is nothing new in the mainly rural state, powerful synthetic drugs sold in local stores under the name “bath salts” are threatening to disrupt the once peaceful community. So far these drugs have sidestepped current state and federal drug laws because they are packaged as “not for human consumption” and thus are not controlled by current drug laws in the state.

Pict

West Virginia congressional leaders are trying to quickly change laws which govern the sale of these substances, but the manufacturers of the drug seem to stay one step ahead of the government’s efforts.

The chemicals used in these products are shipped in from China and India where chemists seem to be constantly changing the formulation in order to side step attempts to control the importation of the drugs.

While the debate goes on in the state legislature local governments are beginning to see the need for increased drug education in order to stave off the onslaught of these new types of drugs. Officials from the Keyser Emergency Medical Services contacted Narconon of Georgia for help in educating the community on the dangers of drug abuse.

The event, hosted by Keyser Emergency Medical Services, was held on April 19, 2012 and included representatives from the community, the sheriff’s office, the Potomac Lion’s Club, the drug task force, as well as EMTs and Ambulance drivers from surrounding areas.

Narconon representatives spoke to the community leaders about the various types of drugs that are currently being abused in and around Keyser as well as how to identify signs of abuse and overdose. Sheriff Fraley of the Mineral County Sheriff’s office was in attendance and spoke with Narconon at length about the community’s ongoing efforts to outlaw new synthetic drugs such as K2, also known as “spice” or “potpourri” on the streets.

Narconon also visited Keyser High School where they met with school officials to provide educational videos and brochures on the harmful effects of street and prescription drug abuse. “The community was very supportive and eager to learn more about the deadly consequences of the new synthetic drugs that have recently become a presence in their area” says a Narconon drug educator. The event successfully provided education and prevention materials to the schools, sheriff’s department, and emergency response units. Narconon Of Georgia has been working with communities for the last 11 years and remains determine to help fight the problem of drug addiction by providing quality drug education and rehabilitation.

Copyright © 2012 Narconon Sud Europa. Narconon e il logo Narconon jumping man sono marchi d' impresa e di servizio di proprietà dell' Association for Better Living and Education International (ABLE) e sono usati con il suo permesso. Si ringrazia la L. Ron Hubbard Library per avere concesso la riproduzione di materiale protetto da copyright.