Spain - Germany Watch Live Stream online (UEFA European Under-21 Championship) 15/06/09 20:45 CET Spain 20:45 Germany Horst Hrubesch will hope to oversee another memorable victory against opponents from Spain in Germany's opening game at the UEFA European Under-21 Championship.

15/giu/2009 00.43.26 SoloCalcio - Partite Calcio Gratis Contatta l'autore

Under-21 Championship

SpainGermany

Spain 20:45 Germany

• Hrubesch's team face a potentially tough first test against Juan Ramón López Caro's Spain in Gothenburg but the Germany coach has at least successfully plotted a winning start against Spanish opposition before.
• As trainer of the Germany U19s last summer, Hrubesch saw his charges defeat Spain 2-1 in their opening group game en route to capturing the European crown.

• In his days as a rampaging centre-forward in the 1980s, meanwhile, he was in the Hamburger SV side that defeated both Real Madrid CF and Real Sociedad de Fútbol in European Champion Clubs' Cup semi-finals. Indeed Hrubesch scored twice as Hamburg beat Madrid 5-1 to overturn a 2-0 first-leg deficit at the last-four stage in 1980.
• Germany have never won the U21 championship and under previous coach Dieter Eilts, they secured their passage to Sweden by the skin of their teeth. Benedikt Höwedes's solitary 90th-minute strike in France secured a 2-1 aggregate win just when the French had looked poised to progress on away goals.
• Winners in 1986 and 1998, Spain qualified in equally dramatic fashion in their play-off against Switzerland. Beaten 2-1 in the first leg, they were trailing 3-2 on aggregate entering the fifth minute of added time in the return in Murcia before Sisi popped up to force extra time. López Caro's team duly progressed when Raúl García struck to earn Spain a 3-1 win and 4-3 aggregate success.

Under-21 Championship

Justin.tv

5€ GRATIS PER TE

MATCH LIVE CLICCA QUI - CLICK HERE HIGHLIGHTS CLICK HERE - CLICCA QUI
FOR_THE_HIGHLIGHTS_CLICK_HERE

L'UNICO SITO DOVE GUARDI IL CALCIO GRATIS - DOPO LA PARTITA GUARDA GLI HIGHLIGHTS DEL MATCH
THE ONLY SITE WHERE TO SEE THE FREE FOOTBALL, AFTER THE SHOW HIGHLIGHTS

(CLICK HERE) FOR THE STREAMING LIVE MATCH
(PULSE AQUI) PARA VER EL PARTIDO IN STREAMING
(CLIQUEZ ICI) POUR LE MATCH LIVE STREAMING
(CLICK HERE)点击这里下载流实时匹配
(CLICK HERE)Нажмите здесь для STREAMING LIVE MATCH
(CLICK HERE) إضغط هنا للحصول على تدفق يعيشون المباراة

HIGHLIGHTS (CLICCA QUI - CLICK HERE)

GUARDA IL CALCIO GRATIS - I MIGLIORI PROGRAMMI PER GUARDARE IL CALCIO

Contatore visite gratuito

Technorati Tag: diretta,live,streaming,hd,serie a,serie b,software,partita,senza,bisogno,di,TV,gratis,-,gratis!,Tutte,le,partite,della,Serie A,in streaming,live tv!,Free Italian Serie A,Champions League
Technorati Tag: scommesse,scommettere,gratis,risultati scommesse,quote scommesse,quote calcio

Home PNG Icon  Mail PNG Icon  RSS PNG Icon

HOME  - SCRIVIMI  - FEED RSS

Gnome Video Display PNG Icon

SoloCalcio – Partite Calcio Gratis 2005-2009 – Vietata la riproduzione totale o parziale di questo Blog
SoloCalcio – Partite Calcio Gratis è un Blog che riporta: Notizie dal Web, Film in Streaming, Film in Uscita, Serie TV, Telefilm, Calcio Live streaming, Gossip, Canali Tv, Strumenti, Hi Tech, Come Guadagnare online, Sport News, TV in Streaming e tanto altro dal web... Questo blog non rappresenta una testata giornalistica in quanto viene aggiornato senza alcuna periodicità. Non può pertanto considerarsi un prodotto editoriale ai sensi della legge n. 62 del 7.03.2001. L’ Autore non ha alcuna responsabilita’ sui contenuti dei siti in collegamento, sulla qualita’ o correttezza dei dati. Egli si riserva la facolta’ di rimuovere le informazioni, fornite da terzi, ritenute offensive o contrarie al buon costume. Le immagini ed altri temi sono correlate agli argomenti di cui si scrive. Alcune, sono provenienti da Internet e quindi valutate di pubblico dominio. Qualora i soggetti proprietari fossero contrari alla pubblicazione non dovranno far altro che segnalarlo in modo da poter procedere ad una rapida eliminazione.

submit to Stumpedia